Menu

Online klantenservice van Bconnect

Bconnect Live Chat | 29 oktober, 2020 in Online klantenservice | 3 min. lees tijd
Online klantenservice van Bconnect

Het voornaamste doel van online klantenservice is onder andere het beantwoorden van vragen, het bieden van ondersteuning bij de consumenten, het voorkomen van imagoschade en producten/diensten onder de aandacht brengen wanneer een consument aangeeft hiernaar op zoek te zijn. Het online beantwoorden van vragen speelt hierbij een grote rol. In dit artikel bespreken wij de mogelijkheden met betrekking tot een online klantenservice van Bconnect.

Wat is er nodig voor een goede online klantenservice?

Voor een goede online klantenservice zijn 2 aspecten zeer belangrijk. Getrainde klantenservicemedewerkers en de juiste klantenservice software en tools. Niet iedereen is geschikt om aan de slag te gaan als klantenservice medewerker. Een goede klantenservice heeft geduld, beschikt over empatisch en probleem oplossend vermogen, is communicatief vaardig, heeft kennis van de producten of diensten en herkent potentiële verkoopkansen.

De software welke gebruikt wordt om vragen van klanten te beantwoorden is het 2e belangrijke punt bij een goede online klantenservice. Klanten willen graag contact opnemen met je via hun eigen gewenste communicatie kanaal. Het moet dus mogelijk zijn met de software om meerdere kanalen met elkaar te koppelen. Middels cross-reference kunnen de verschillende communicatiekanalen en gesprekken van de klant aan elkaar gekoppeld worden. Het maakt dus niet uit of de bezoeker zijn vraag heeft gesteld via de Live Chat, WhatsApp of Facebook Messenger.

De online klantenservice oplossingen van Bconnect

Met jarenlange ervaring in de wereld van online klantenservice weten wij exact welke oplossing bij jouw persoonlijke situatie en organisatie past.

Wij bieden de volgende oplossingen
Wij bieden de volgende mogelijkheden:
  • Omnichannel benadering met livechat, Whatsapp, Messenger, SMS en IVR(Interactive voice response)
  • Full Automation: zet chatbots in met onze conversational experts die uw chatbots implementeren en beheren
  • Agent guided automation: maak gebruik van chatbots met de optie voor een live agent overdracht
  • Live Agents: alle chats worden gevoerd door getrainde Bconnect medewerkers

Alle diensten kunnen worden uitgebreid met andere kanalen zoals WhatsApp, want de juiste online messaging strategie is uiteindelijk een kwestie van maatwerk.

Wil je meer weten over Live chat?

Vraag een demo aan

Benieuwd wat Bconnect voor jou kan betekenen? Daar kom je maar op één manier achter, proberen! Vraag nu een gratis demo aan en ontdek de eindeloze mogelijkheden die Bconnect kan bieden voor jouw onderneming.