Menu

Wat is het verschil tussen de Managed Chatbot en de Hybrid Chatbot?

Bconnect Live Chat | 5 november, 2020 in Chatbots | 2 min. lees tijd
verschil tussen managed chatbot en hybrid chatbot

Bconnect heeft 2 verschillende soorten chatbots. Wij hebben het hier over onze Managed en Hybrid chatbot. Tussen beide vormen zitten enkele overeenkomsten maar ook enkele verschillen. De verschillen van beide vormen worden in dit artikel besproken.

Verschil Managed Chatbot en Hybrid Chatbot

Bij beide vormen wordt er gebruik gemaakt van automatische software (chatbot) en menselijke live chat operators. Ook zal Bconnect bij beide vormen de chatbot trainen en optimaliseren. Echter zit er tussen de Managed Chatbot en Hybrid Chatbot zit 1 groot verschil. Bij de Hybrid chatbot is het mogelijk om uw eigen medewerkers in te zetten. Bij de Managed Chatbot werkt de chatbot samen met de chat operators van Bconnect.

Indien de chatbot de vraag niet kan beantwoorden wordt de bezoeker doorgeschakeld naar de chat operator van Bconnect. Bij de Hybride vorm is het mogelijk om de chatbot de bezoeker door te laten schakelen naar uw eigen chat medewerkers. Indien uw eigen chat medewerkers niet beschikbaar zijn dan zal de chatbot de chat alsnog doorschakelen naar de chat operators van Bconnect.

 

Wil je meer weten over Live chat?

Vraag een demo aan

Benieuwd wat Bconnect voor jou kan betekenen? Daar kom je maar op één manier achter, proberen! Vraag nu een gratis demo aan en ontdek de eindeloze mogelijkheden die Bconnect kan bieden voor jouw onderneming.