Menu

Wat is een Managed Chatbot?

Bconnect Live Chat | 5 november, 2020 in Chatbots | 2 min. lees tijd
managed chatbot

De Managed Chatbot van Bconnect is een combinatie van chatbot en chat operators van Bconnect Live Chat. Bij de Managed chatbot is het mogelijk om gebruik te maken van zowel gescripte als vrije invoermogelijkheden en kunt u de bot inzetten voor meer leads en een betere klantenservice.

Hoe werkt de Managed Chatbot?

In de opstartfase wordt de chatbot door Bconnect geoptimaliseerd en ingericht op basis van onze kennis en expertise op het gebied van live chat en chatbots. Wij zullen de chatbot trainen en indien de trainingsfase is doorlopen kan de chatbot online gaan.

Nadat de Managed chatbot online staat op de website kunnen bezoekers vragen stellen aan de bot. De chatbot zal de vragen beantwoorden en bezoekers verder helpen. Wat gebeurt er als de bot de vraag niet kan beantwoorden? Dan komt de Bconnect Live Chat Operator de chatbot helpen. Indien de chatbot geen antwoord heeft op de vraag van de bezoeker wordt de bezoeker automatisch doorgeschakeld naar een chat operator van Bconnect. De Bconnect live chat agents zullen de bezoeker dan verder helpen en uiteraard zal de chat operator proberen om de bezoeker te converteren tot een lead.

Bconnect zal de chatbot ook na online gang blijven trainen en optimaliseren. Bconnect zal u volledig ontzorgen waardoor uw eigen medewerkers zich kunnen blijven focussen op hun eigen werkzaamheden. De optimalisatie en training zullen wij doen op basis van enkele belangrijke KPI’s welke wij monitoren in ons eigen Analytics systeem. Met de chatbot resultaten kunnen wij continue bijsturen om te zorgen dat de managed chatbot 1 groot succes wordt voor elke organisatie.

 

Wil je meer weten over Live chat?

Vraag een demo aan

Benieuwd wat Bconnect voor jou kan betekenen? Daar kom je maar op één manier achter, proberen! Vraag nu een gratis demo aan en ontdek de eindeloze mogelijkheden die Bconnect kan bieden voor jouw onderneming.