Menu

Conversational Leads

Door jouw klanten verder te helpen op het moment dat zij daarom vragen via live chat, WhatsApp of andere messaging kanalen kan je meer leads genereren. Dat noemen wij conversational leads. Hierbij maak je gebruik maken van verschillende kanalen en integraties op ons platform. Kortom, van vraag tot conversie; we’ve got you covered.

Boek een demo

Conversational Leads

Door jouw klanten verder te helpen op het moment dat zij daarom vragen via live chat, WhatsApp of andere messaging kanalen kan je meer leads genereren. Dat noemen wij conversational leads. Hierbij maak je gebruik maken van verschillende kanalen en integraties op ons platform. Kortom, van vraag tot conversie; we’ve got you covered.

Boek een demo

Klanten hebben vragen, help ze direct verder!

Meer leads genereren met conversaties

Gemiddeld genomen converteert 3% van je websitebezoekers middels contactformulieren en de telefoon. Genereer meer leads door bezoekers op het juiste moment aan te spreken door middel van gerichte targeting. Door ze gericht aan te spreken creëer jij meer kwalitatieve gesprekken en genereer jij meer leads.

Leg contact op het juiste moment met Conversational Leads

Gekwalificeerde leads

Wat onderscheidt jou van je concurrentie? Door het gesprek op het juiste moment aan te gaan met jouw potentiële klanten en ze dan verder te helpen, lever jij de kwaliteit die zij zoeken. Hierdoor genereer jij niet alleen meer leads, maar zijn deze leads ook een stuk waardevoller!

 

Bied kwaliteit met Conversational Leads

Conversational leads, altijd en overal

Converteer leads via ieder gewenst platform, classificeer ze op de juiste manier en stuur ze direct naar jouw Lead Management System (LMS). Met conversational leads spreek jij potentiële klanten niet alleen op jouw website, maar ook ver daarbuiten. Denk hierbij aan externe platformen, online retargeting campagnes en offline campagnes. Zo spreek jij jouw potentiële klanten altijd en overal.

Genereer meer leads met Conversational Leads

Meer weten over conversational leads?

Wij geven graag het goede voorbeeld als het gaat om customer support. Dus, heb jij vragen of wil je meer weten over conversational leads? Start een chat met ons.

Wie gaat het doen?

Kies de vorm die bij jou past! Besteed jij het liever uit met Managed Chat, ga jij voor het beste van twee werelden met Hybrid Chat of doe je het helemaal zelf?

Conversational leads via Managed Chat

Besteed het uit

Met Managed Chat ben jij 24/7 bereikbaar en haal je het meest uit jouw online messaging. De getrainde live chat agents van Bconnect voorzien je van gekwalificeerde leads.

Managed Chat
Conversational leads via Hybrid Chat

Doe het zelf met backup

Combineer het beste van twee werelden met Hybrid Chat. Voer zelf gesprekken met jouw bezoekers én gebruik het professionele vangnet van Bconnect op piekmomenten of buiten openingstijden.

Hybrid Chat
Conversational leads via het Messaging Platform

Doe het zelf

Alle communicatiekanalen op één centraal omnichannel chatplatform. Bereik moeiteloos jouw bezoekers, waar, wanneer en op welk kanaal jij wilt!

Messaging Platform
Michael Braak, Marketing Manager Breeman BMW

Met Bconnect ontvangen wij meer leads, een snelle filtering en snellere afhandeling van vragen dan via bijvoorbeeld e-mail. Daarnaast genieten we van verruimde openingstijden die de showrooms overstijgen en dat is zeer wenselijk, daar bevinden zich onze klanten tegenwoordig. Bconnect straalt klantvriendelijkheid uit en ook qua support zijn de mogelijkheden eindeloos. Er wordt snel gereageerd en ze denken met ons mee. Wij zouden Bconnect absoluut aanbevelen!

Wendy de Liefde, Marketing & Communicatie Medewerker Ploeg Kozijnen

Met Bconnect komen wij snel en eenvoudig in contact met onze websitebezoekers. Met als voordelen een snelle reactie en inhoudelijk de juiste informatie en antwoorden. Het biedt ons daarnaast ook input over veelgestelde vragen waarmee wij de content op onze website verder kunnen optimaliseren. Met de FAQ-database (kennis) weten de live chat agents op veel vragen de juiste antwoorden te geven. En lukt het een live chat agent niet om het antwoord te geven? Dan worden leads keurig doorverwezen naar onze adviseurs. Wij zouden Bconnect zeker aanraden. Korte lijnen qua contactpersonen en service en helder afgesproken doelstellingen.

Kim Loonen, Marketing Manager van Tilburg-Bastianen B.V.

Met Bconnect zijn we in staat om op een laagdrempelige manier 7 dagen in de week tot 23.00 uur bereikbaar te zijn voor onze bezoekers op de websites. Door de hybride constructie kunnen we altijd eerst zelf de chats opvolgen en wanneer we hier geen capaciteit voor hebben, pakt Bconnect de chat over, waardoor we ten alle tijden onze bezoekers te woord kunnen staan en kunnen helpen. De service ervaar ik als zeer prettig. De live chat agents proberen continue de kennis van ons bedrijf te vergroten door het aanvullen van de kennisbank. Verder zijn zij vriendelijk en behulpzaam naar onze bezoekers toe. Kortom, ik zou Bconnect zeker aanbevelen.

Eric Hoeks, Office manager van Santvoort Makelaars

Middels de live-chat dienst van Bconnect zijn wij 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 23.00 uur. Wij merken aan onze klanten dat zij dit als zeer prettig ervaren. Met name ook dat ze persoonlijk te woord worden gestaan in de chat en niet door een computer. Er wordt een duidelijk script gehanteerd door de medewerkers en bij onduidelijkheden wordt er direct navraag gedaan om het script aan te passen. Het grote voordeel is dat men bij elke chat probeert een lead te verkrijgen voor een verkoop, taxatie, aankoop of hypotheekgesprek. Door een goede opvolging kunnen wij vele leads omzetten in klanten.
Wij zouden Bconnect zeker aanbevelen.

Vraag een demo aan

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?