Menu

Conversational Marketing

Ga het gesprek aan op het moment dat potentiële klanten interesse tonen in jouw bedrijf. Maak de klantreis conversationeel door in te haken op zowel online als offline campagnes met verschillende kanalen, waaronder live chat en WhatsApp. Nieuwsgierig hoe we dat doen?

Meer informatie
Conversational Marketing

Ga het gesprek aan op het moment dat potentiële klanten interesse tonen in jouw bedrijf. Maak de klantreis conversationeel door in te haken op zowel online als offline campagnes met verschillende kanalen, waaronder live chat en WhatsApp. Nieuwsgierig hoe we dat doen?

Meer informatie

Start het gesprek waar jouw klanten zijn

Maak je offline campagnes conversationeel

Folders, billboards, displays, e-mailmarketing, online campagnes, er zijn tal van manieren om jouw doelgroep te bereiken. Je doelgroep ziet jouw bedrijf, maar kom je ook met ze in gesprek? Maak je offline campagnes conversationeel en treed direct in gesprek op het moment dat potentiële klanten jouw bedrijf zien. Op die manier smeed jij het ijzer, wanneer het heet is!

Combineer offline met online met behulp van Conversational Marketing van Bconnect

Haal meer uit je online campagnes

Zoek jij ook steeds naar nieuwe manieren om jouw online campagnes beter te laten renderen? Bezoekers hebben vragen en willen snel geholpen worden. Door jouw online campagnes conversationeel te maken kom je tegemoet aan die wensen met bijvoorbeeld WhatsApp. Bovendien heb jij de resultaten direct inzichtelijk in ons analytics platform.

Zet marketing om in een gesprek met Conversational Marketing

Meten is weten

We verbinden de campagnes, voeren de gesprekken en maken ook volledig inzichtelijk wat de resultaten hiervan zijn. Wij gaan voor 100% transparantie, kwaliteit en resultaat. Met andere woorden, wij verbinden de losse eindjes.

Meer leads met Conversational Marketing

Wil je meer weten over conversational marketing? Start een chat met ons!

Wij geven graag het goede voorbeeld als het gaat om conversational marketing. Dus, heb jij vragen of wil je meer informatie? Start een chat met ons!

Wie gaat jouw campagnes conversationeel maken?

Kies de vorm die bij jou past! Besteed jij het liever uit met Managed Chat, ga jij voor het beste van twee werelden met Hybrid chat of doe je het helemaal zelf?

Besteed Conversational Marketing uit

Besteed het uit

Met Managed Chat ben jij 24/7 bereikbaar en haal je het meest uit jouw online messaging. De getrainde live chat agents van Bconnect voorzien je van gekwalificeerde leads.

Managed Chat
Conversational Marketing met professionele back-up

Chat zelf met backup

Combineer het beste van twee werelden met Hybrid Chat. Voer zelf gesprekken met jouw bezoekers én gebruik het professionele vangnet van Bconnect op piekmomenten of buiten openingstijden.

Hybrid Chat
Maak gebruik van het Messaging Platform voor jouw Conversational Marketing

Doe het zelf

Alle communicatiekanalen op één centraal omnichannel chatplatform. Bereik moeiteloos jouw bezoekers, waar, wanneer en op welk kanaal jij wilt!

Messaging Platform
Michael Braak, Marketing Manager Breeman BMW

Met Bconnect ontvangen wij meer leads, een snelle filtering en snellere afhandeling van vragen dan via bijvoorbeeld e-mail. Daarnaast genieten we van verruimde openingstijden die de showrooms overstijgen en dat is zeer wenselijk, daar bevinden zich onze klanten tegenwoordig. Bconnect straalt klantvriendelijkheid uit en ook qua support zijn de mogelijkheden eindeloos. Er wordt snel gereageerd en ze denken met ons mee. Wij zouden Bconnect absoluut aanbevelen!

Wendy de Liefde, Marketing & Communicatie Medewerker Ploeg Kozijnen

Met Bconnect komen wij snel en eenvoudig in contact met onze websitebezoekers. Met als voordelen een snelle reactie en inhoudelijk de juiste informatie en antwoorden. Het biedt ons daarnaast ook input over veelgestelde vragen waarmee wij de content op onze website verder kunnen optimaliseren. Met de FAQ-database (kennis) weten de live chat agents op veel vragen de juiste antwoorden te geven. En lukt het een live chat agent niet om het antwoord te geven? Dan worden leads keurig doorverwezen naar onze adviseurs. Wij zouden Bconnect zeker aanraden. Korte lijnen qua contactpersonen en service en helder afgesproken doelstellingen.

Eric Hoeks, Office manager van Santvoort Makelaars

Middels de live-chat dienst van Bconnect zijn wij 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 23.00 uur. Wij merken aan onze klanten dat zij dit als zeer prettig ervaren. Met name ook dat ze persoonlijk te woord worden gestaan in de chat en niet door een computer. Er wordt een duidelijk script gehanteerd door de medewerkers en bij onduidelijkheden wordt er direct navraag gedaan om het script aan te passen. Het grote voordeel is dat men bij elke chat probeert een lead te verkrijgen voor een verkoop, taxatie, aankoop of hypotheekgesprek. Door een goede opvolging kunnen wij vele leads omzetten in klanten.
Wij zouden Bconnect zeker aanbevelen.

Kim Loonen, Marketing Manager van Tilburg-Bastianen B.V.

Met Bconnect zijn we in staat om op een laagdrempelige manier 7 dagen in de week tot 23.00 uur bereikbaar te zijn voor onze bezoekers op de websites. Door de hybride constructie kunnen we altijd eerst zelf de chats opvolgen en wanneer we hier geen capaciteit voor hebben, pakt Bconnect de chat over, waardoor we ten alle tijden onze bezoekers te woord kunnen staan en kunnen helpen. De service ervaar ik als zeer prettig. De live chat agents proberen continue de kennis van ons bedrijf te vergroten door het aanvullen van de kennisbank. Verder zijn zij vriendelijk en behulpzaam naar onze bezoekers toe. Kortom, ik zou Bconnect zeker aanbevelen.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor conversational marketing? Vraag een demo aan!

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?