Menu

Conversational Service

Conversational Service is een methode om potentiële of bestaande klanten te helpen, waarbij de focus ligt op het opbouwen van een langdurige relatie, in plaats van het oplossen van een aantal losstaande problemen. Door context en conversaties te gebruiken maak je het eenvoudiger voor klanten om hulp te krijgen en kan je meer gepersonaliseerde support leveren!

Meer weten? Boek een demo
Conversational Service

Conversational Service is een methode om potentiële of bestaande klanten te helpen, waarbij de focus ligt op het opbouwen van een langdurige relatie, in plaats van het oplossen van een aantal losstaande problemen. Door context en conversaties te gebruiken maak je het eenvoudiger voor klanten om hulp te krijgen en kan je meer gepersonaliseerde support leveren!

Meer weten? Boek een demo

Het geheim van conversational service

De omnichannel benadering

We beschikken vandaag de dag over meer kanalen om te communiceren dan ooit te voren. Je kunt hier één of enkele kanalen uit kiezen om in te zetten voor jouw organisatie, maar waarom zorg je niet dat jouw potentiële of bestaande klanten je via ieder kanaal kunnen bereiken? Met het omnichannel platform van Bconnect bundel jij alle kanalen eenvoudig, waardoor bezoekers jou via ieder gewenst platform kunnen bereiken. Zo verlaag jij de drempel tot contact en staat niets een langdurige, prettige relatie nog in de weg.

De omnichannel benadering voor uitstekende conversational service

Klanthistorie paraat

Hoe zou jij het vinden als jij, als vaste klant, bij ieder contact met een bedrijf  weer moet vertellen wie je bent, wat je doet en wat je situatie is? Erg vervelend en niet van deze tijd. Door slimme integraties zijn we in staat om gegevens dusdanig te bewaren en te raadplegen, dat je bij elke conversatie de bezoeker steeds persoonlijker, sneller en accurater kunt helpen.

Met Conversational Service ben jij altijd in contact met je klanten

Bouwen aan vertrouwen

Met Conversational Service gebruik jij conversaties en context dus niet alleen om de bezoeker de eerste keer te helpen, maar leg jij de basis voor een langere relatie. Je vergroot de kans dat een bezoeker terugkomt, bouwt aan een vaste klantenkring en verbeterd het imago van jouw organisatie. Voor je het weet verspreiden de goede recensies zich als een lopend vuurtje!

Vergroot jouw bereikbaarheid met Conversational Service

Benieuwd geworden naar Conversational Service?

Wij geven graag het goede voorbeeld als het gaat om Conversational Service. Dus, heb jij vragen of wil je meer informatie? Start een chat met ons!

Wie gaat het doen?

Kies de vorm die bij jou past! Besteed jij het liever uit met Managed Chat, ga jij voor het beste van twee werelden met Hybrid chat of doe je het helemaal zelf?

Besteed Conversational Service uit

Besteed het uit

Met Managed Chat ben jij 24/7 bereikbaar en haal je het meest uit jouw online messaging. De getrainde live chat agents van Bconnect voorzien je van gekwalificeerde leads.

Managed Chat
Conversational Service met professionele back-up

Doe het zelf met backup

Combineer het beste van twee werelden met Hybrid Chat. Voer zelf gesprekken met jouw bezoekers én gebruik het professionele vangnet van Bconnect op piekmomenten of buiten openingstijden.

Hybrid Chat
Conversational Service via het Messaging Platform

Doe het zelf

Alle communicatiekanalen op één centraal messaging chatplatform. Bereik moeiteloos jouw bezoekers, waar, wanneer en op welk kanaal jij wilt!

Messaging Platform

Meer weten?

Bekijk deze artikelen eens!

Michael Braak, Marketing Manager Breeman BMW

Met Bconnect ontvangen wij meer leads, een snelle filtering en snellere afhandeling van vragen dan via bijvoorbeeld e-mail. Daarnaast genieten we van verruimde openingstijden die de showrooms overstijgen en dat is zeer wenselijk, daar bevinden zich onze klanten tegenwoordig. Bconnect straalt klantvriendelijkheid uit en ook qua support zijn de mogelijkheden eindeloos. Er wordt snel gereageerd en ze denken met ons mee. Wij zouden Bconnect absoluut aanbevelen!

Wendy de Liefde, Marketing & Communicatie Medewerker Ploeg Kozijnen

Met Bconnect komen wij snel en eenvoudig in contact met onze websitebezoekers. Met als voordelen een snelle reactie en inhoudelijk de juiste informatie en antwoorden. Het biedt ons daarnaast ook input over veelgestelde vragen waarmee wij de content op onze website verder kunnen optimaliseren. Met de FAQ-database (kennis) weten de live chat agents op veel vragen de juiste antwoorden te geven. En lukt het een live chat agent niet om het antwoord te geven? Dan worden leads keurig doorverwezen naar onze adviseurs. Wij zouden Bconnect zeker aanraden. Korte lijnen qua contactpersonen en service en helder afgesproken doelstellingen.

Eric Hoeks, Office manager van Santvoort Makelaars

Middels de live-chat dienst van Bconnect zijn wij 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 23.00 uur. Wij merken aan onze klanten dat zij dit als zeer prettig ervaren. Met name ook dat ze persoonlijk te woord worden gestaan in de chat en niet door een computer. Er wordt een duidelijk script gehanteerd door de medewerkers en bij onduidelijkheden wordt er direct navraag gedaan om het script aan te passen. Het grote voordeel is dat men bij elke chat probeert een lead te verkrijgen voor een verkoop, taxatie, aankoop of hypotheekgesprek. Door een goede opvolging kunnen wij vele leads omzetten in klanten.
Wij zouden Bconnect zeker aanbevelen.

Kim Loonen, Marketing Manager van Tilburg-Bastianen B.V.

Met Bconnect zijn we in staat om op een laagdrempelige manier 7 dagen in de week tot 23.00 uur bereikbaar te zijn voor onze bezoekers op de websites. Door de hybride constructie kunnen we altijd eerst zelf de chats opvolgen en wanneer we hier geen capaciteit voor hebben, pakt Bconnect de chat over, waardoor we ten alle tijden onze bezoekers te woord kunnen staan en kunnen helpen. De service ervaar ik als zeer prettig. De live chat agents proberen continue de kennis van ons bedrijf te vergroten door het aanvullen van de kennisbank. Verder zijn zij vriendelijk en behulpzaam naar onze bezoekers toe. Kortom, ik zou Bconnect zeker aanbevelen.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag een demo aan!

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?