Menu

Leadgeneratie

Als organisatie ben je altijd op zoek naar meer leads door middel van leadgeneratie. Er is echter ook zoiets als ‘less is more’. Huh? Maar meer leads is toch altijd goed? Ja, tot op zekere hoogte. Wat als je heel veel waardeloze leads krijgt, waardoor je de waardevolle leads over het hoofd ziet? Is het niet veel beter om in dat geval minder, maar waardevollere leads te krijgen?

Niet tevreden over de conversie van je leadgeneratie?

Geen zorgen, je bent niet de enige. Veel organisaties maken actief gebruik van leadgeneratie om zoveel mogelijk leads binnen te krijgen. Dit allemaal in de veronderstelling dat veel leads leidt tot veel verkopen. Wie dat denkt, komt echter bedrogen uit. Het is zonde van de inspanningen en die teleurstelling kan voorkomen worden. Hoe? Door te focussen op kwaliteit in plaats van kwantiteit.

Niet tevreden over de conversie van je leadgeneratie?

Kwalitatieve leadgeneratie als de oplossing

De theorie ergens veel van hebben goed is, gaat bij leadgeneratie dus niet op. Er zijn legio verhalen van organisaties die grote aantallen leads krijgen, maar slechts een enkele lead converteren tot verkoop. Misschien is dat verhaal voor jou wel heel herkenbaar. De reden is vaak de kwaliteit van de leads die je ontvangt. Wat is voor jou een lead, voldoen de leads die je nu ontvangt aan die criteria en behaal je daarmee je gewenste conversie? Met kwalitatieve leads op basis van specifieke leadcriteria die opgesteld op basis van proof of concept, verhoog jij jouw verkoopconversie binnen een mum van tijd.

Kwalitatieve leadgeneratie als de oplossing

Tot 25% hogere conversie met kwalitatieve leadgeneratie

Ja, je leest het goed. Door het inzetten van kwalitatieve leadgeneratie kun je tot wel 25% meer verkopen uit deze leads. Je verlaagt namelijk het percentage waste binnen je leads, behoud je het overzicht, verspil je geen tijd en kun jij al jouw tijd besteden aan leads die deze tijd waard zijn. Het gevolg is meer verkopen dan ooit!

Kies voor meer leads!
Tot 25% hogere conversie met kwalitatieve leadgeneratie