Menu

Leadgeneratie

Bezoekers willen geholpen worden en willen niet wachten op antwoord. Het ijzer smeden wanneer het heet is, dat is de truc bij leadgeneratie middels chat. Of je de gesprekken nu door eigen medewerkers wil laten voeren, gebruik maakt van onze back-up of het helemaal aan ons overlaat, er is altijd een oplossing die bij jouw organisatie past. Wat je ook kiest, wij garanderen meer leads, betere leads en een hogere klanttevredenheid.

Meer informatie
Leadgeneratie

Bezoekers willen geholpen worden en willen niet wachten op antwoord. Het ijzer smeden wanneer het heet is, dat is de truc bij leadgeneratie middels chat. Of je de gesprekken nu door eigen medewerkers wil laten voeren, gebruik maakt van onze back-up of het helemaal aan ons overlaat, er is altijd een oplossing die bij jouw organisatie past. Wat je ook kiest, wij garanderen meer leads, betere leads en een hogere klanttevredenheid.

Meer informatie

Bezoekers hebben vragen, help ze direct!

25% meer leads

De gemiddelde website conversie is slechts 3%. Dat betekent dat 97% van jouw websitebezoekers maand in maand uit niet converteren naar contact. Door chat gericht in te zetten verlaag jij de drempel voor contact, kan je ze direct verder helpen en geef je leadgeneratie een flinke boost. Wil jij weten hoe we dat doen

WhatsApp Business is de grootste messaging provider wereldwijd

Betere leads

Doordat je geïnteresseerden helpt op het moment dat zij dat willen, haak je in op het juiste moment in de customer journey. Daardoor levert leadgeneratie via chat in combinatie met getrainde chat operators je meer gekwalificeerde leads op maat.

Gebruik WhatsApp Business als chatplatform

Hogere klanttevredenheid

Binnen 20 seconden hebben je bezoekers antwoord op hun vragen, dat is de kracht van leadgeneratie via chat. Snelheid draagt bij aan het verhogen klanttevredenheid en een hogere klanttevredenheid draagt bij aan een betere conversie van leads naar nieuwe klanten.

Verhoog klanttevredenheid met leadgeneratie via chat

Vraag ons alles!

Wij geven graag het goede voorbeeld als het gaat om customer support. Dus, heb jij vragen of wil je meer informatie? Boek een videocall of chat met ons!

Wie gaat jouw leadgeneratie doen?

Kies de vorm van leadgeneratie die bij jou past! Besteed jij het liever uit met Managed Chat, ga jij voor het beste van twee werelden met Hybrid chat of doe je het helemaal zelf?

Managed Chat met WhatsApp Business

Besteed leadgeneratie uit

Met Managed Chat ben jij 24/7 bereikbaar en haal jij het meeste uit jouw online messaging. De getrainde live agents van Bconnect voorzien je van gekwalificeerde leads.

Managed Chat
Hybrid Chat met WhatsApp Business

Doe het zelf met backup

Combineer het beste van twee werelden met Hybrid Chat. Voer zelf gesprekken met jouw bezoekers en gebruik het professionele vangnet van Bconnect op piekmomenten of buiten openingstijden.

Hybrid Chat
WhatsApp als Live Chat Software Business

Doe leadgeneratie zelf

Alle communicatiekanalen in één centraal chatplatform. Bereik moeiteloos jouw bezoekers, waar, wanneer en op welk kanaal jij wil!

Messaging Platform

Dit zeggen onze klanten

Benieuwd wat onze klanten vinden? Lees het zelf.

Michael Braak, Marketing Manager Breeman BMW

Met Bconnect ontvangen wij meer leads, een snelle filtering en snellere afhandeling van vragen dan via bijvoorbeeld e-mail. Daarnaast genieten we van verruimde openingstijden die de showrooms overstijgen en dat is zeer wenselijk, daar bevinden zich onze klanten tegenwoordig. Bconnect straalt klantvriendelijkheid uit en ook qua support zijn de mogelijkheden eindeloos. Er wordt snel gereageerd en ze denken met ons mee. Wij zouden Bconnect absoluut aanbevelen!

Wendy de Liefde, Marketing & Communicatie Medewerker Ploeg Kozijnen

Met Bconnect komen wij snel en eenvoudig in contact met onze websitebezoekers. Met als voordelen een snelle reactie en inhoudelijk de juiste informatie en antwoorden. Het biedt ons daarnaast ook input over veelgestelde vragen waarmee wij de content op onze website verder kunnen optimaliseren. Met de FAQ-database (kennis) weten de live chat agents op veel vragen de juiste antwoorden te geven. En lukt het een live chat agent niet om het antwoord te geven? Dan worden leads keurig doorverwezen naar onze adviseurs. Wij zouden Bconnect zeker aanraden. Korte lijnen qua contactpersonen en service en helder afgesproken doelstellingen.

Eric Hoeks, Office manager van Santvoort Makelaars

Middels de live-chat dienst van Bconnect zijn wij 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 23.00 uur. Wij merken aan onze klanten dat zij dit als zeer prettig ervaren. Met name ook dat ze persoonlijk te woord worden gestaan in de chat en niet door een computer. Er wordt een duidelijk script gehanteerd door de medewerkers en bij onduidelijkheden wordt er direct navraag gedaan om het script aan te passen. Het grote voordeel is dat men bij elke chat probeert een lead te verkrijgen voor een verkoop, taxatie, aankoop of hypotheekgesprek. Door een goede opvolging kunnen wij vele leads omzetten in klanten.
Wij zouden Bconnect zeker aanbevelen.

Kim Loonen, Marketing Manager van Tilburg-Bastianen B.V.

Met Bconnect zijn we in staat om op een laagdrempelige manier 7 dagen in de week tot 23.00 uur bereikbaar te zijn voor onze bezoekers op de websites. Door de hybride constructie kunnen we altijd eerst zelf de chats opvolgen en wanneer we hier geen capaciteit voor hebben, pakt Bconnect de chat over, waardoor we ten alle tijden onze bezoekers te woord kunnen staan en kunnen helpen. De service ervaar ik als zeer prettig. De live chat agents proberen continue de kennis van ons bedrijf te vergroten door het aanvullen van de kennisbank. Verder zijn zij vriendelijk en behulpzaam naar onze bezoekers toe. Kortom, ik zou Bconnect zeker aanbevelen.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag een demo aan!

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?