Page content

Live Chat Consultancy

Bconnect heeft unieke ervaring en expertise te bieden op het gebied van live chat implementatie en direct online klantcontact. In de afgelopen jaren hebben wij de implementatie van een grote verscheidenheid van projecten in uiteenlopende sectoren succesvol begeleid en verbeterd.

Bconnect kan bedrijven met een eigen online klantenservice afdeling welke live chat willen implementeren of reeds live chat hebben ondersteunen en/of helpen hun live chat service te verbeteren.

Wij kunnen ook uw contact center helpen om de implementatie van live chat in goede banen te leiden of de huidige chat resultaten te verbeteren. Wij kunnen u onder andere helpen de volgende vragen op te lossen:

  1. Waarom moet ik live chat implementeren voor mij organisatie?
  2. Welke live chat software past het beste bij mijn organisatie?
  3. Waar moet ik live chat implementeren op mijn website?
  4. Hoe kan ik het beste mijn bezoekers benaderen?
  5. Wat voor type live chat moet ik gebruiken?
  6. Wie moet ik laten chatten?
  7. Hoe moet ik chatten om tot maximaal resultaat te komen?

Wenst u live chat te implementeren of heeft u reeds live chat software geïnstalleerd maar wilt u nog betere resultaten behalen? Contacteer ons nu eenvoudig en snel via onze chatfunctie en chat met een van onze medewerkers!