Live chat service van Bconnect live chat
Video Aspect Ratio: 4:1

Met Live Chat Service uw bezoekers direct geholpen. Zorg voor klalitatieve leads

Door betere service een hogere klanttevredenheid

Ontdek de voordelen.. 

  • De voordelen van Live Chat Service

    Live chat service

    250% Meer leads

    Betere service, Meer Leads

    Live chat service

    Grotere bereikbaarheid

    7 dagen per week bereikbaar tot 23.00 uur

    Live chat service

    Hogere klanttevredenheid

    96% positieve beoordelingen van bezoekers

    Live chat service

    Kwalitatieve service

    Alleen getrainde operators op uw website

    Live chat service

    100% Transparantie

    Volledig inzicht in gevoerde chats

    Live chat service

    Betere service

    Uw bezoekers worden direct online verder geholpen

    Live chat service

    Meer nieuwe klanten

    Meer contact met potentiële klanten

    Live chat service

    Eigen klantenservice

    Voordelig en efficiënt uw eigen online klantenservice

    Live chat service

    Maatwerk

    Volledige ontzorging van A-Z

    Klanttevredenheid is essentieel voor uw organisatie

    Tevreden klanten zijn zeer belangrijk voor uw organisatie. Het is namelijk financieel voordeliger om klanten te behouden dan om nieuwe aan te trekken. Door je te verplaatsen in de klant kun je zijn/haar wensen en behoeftes leren kennen en hier effectief op inspelen. Echter voor dat dit plaats kan nemen zal er communicatie tot stand moeten komen.

    Bedrijven communiceren naar klanten via hun website, social media en email marketing. Echter zijn deze vormen van communicatie enkel gericht op eenrichtingsverkeer. Bij deze manieren van communicatie wordt enkel de bedrijfsvisie en eventuele promoties overgebracht op de klant. Echter komt je pas echt achter de behoefte en wensen van klanten door vragen te stellen en te luisteren. Live Chat service wint aan populariteit maar is tot op heden nog een redelijk onbekend klantenservicemiddel. 

    Live Chat service zorgt voor de ultieme klantenbinding

    Door middel van Live chat kunnen ut bezoekers direct contact op nemen met uw bedrijf. Het klantcontact wordt vergroot doordat u een extra communicatiemiddel aanbied. De Live chat service die Bconnect aanbiedt is een tweerichtingsverkeer. De klant zal proactieve contact, positief waarderen. Dit zal leiden tot een betere binding met uw bedrijf. Live Chat zet de eerste stat tot een goede relatie met uw klanten. Wanneer een klant een positieve ervaring heeft gehad op uw website zal deze terugkeren. Daarnaast zal de klant u ook waarden leveren op andere manieren. Zo zal de klant problemen aankaarten op uw website en zal deze aangeven wanneer specifieke dingen onduidelijk zijn. Het resultaat van het chat contact zal een positieve wederzijde relatie zijn.

    Live chat service scoort het hoogst op klanttevredenheid

    Volgens onderzoek heeft Live Chat de hoogste tevredenheid van allen klantenservice kanalen. Meer dan 71% van de gebruikers van deze service was tevreden. Hoewel het meeste gebruikt wordt gemaakt van e-mail en telefoon scoren deze middelen een stuk lager. Slechts 62% en 45% van de ondervraagden waren met deze klantenservice middelen tevreden.

    Het is belangrijk om Live Chat service op de juiste manier in te zetten. Het gebruik van Live chat diensten op je website betekent vaak niet direct succes. De chat vereist namelijk een continue bemanning. De meeste chatgebruikers hebben de chat alweer verlaten wanneer er niet binnen 30 seconden wordt gereageerd door een operator. Mocht je zelf niet in staat zijn de chat continu te bemannen dan kun altijd kijken naar de mogelijkheden om Live Chat uit te besteden.

    Grote bereikbaarheid door Live Chat service

    Het is algemeen bekend dat in het weekend het meest online gewinkeld wordt. Hierdoor is het zeer belangrijk om juist op deze momenten bereikbaar te zijn voor consumenten. Het is belangrijk om bezoekers via hetzelfde kanaal te helpen waar ze zijn binnengekomen. Wanneer websitebezoekers een positieve ervaring hebben gehad is de kans een stuk groter dat zij terugkeren op de website. Het is noodzakelijk om er te zijn voor klanten op het juiste moment, dit zorgt voor een versterkte relatie.

    "Uw website bezoekers hebben vragen en willen graag direct online verder worden geholpen"

    De gemiddelde website conversie is slechts 3%. Dat betekent dat 97% van uw website bezoekers maand in maand uit niet tot actie overgaan. Door Live Chat Service uit te besteden helpen wij uw bezoekers direct online verder en maken wij inzichtelijk wie zij zijn, wat zij willen en hoe u ze direct verder kan helpen.


    Wat kunt u verwachten van Live Chat Service...

    • Vergroot de klanttevredenheid, iedereen wil direct geholpen worden
    • Behaal 250% meer leads uit uw website bezoekers
    • Grotere bereikbaarheid, 7 dagen per week tot 23.00 uur online
    • Direct Online Service, wij antwoorden binnen 20 seconden
    • Voordelig en effectief heeft u uw eigen online klantenservice
    • Focus: wij bemannen de chat u sluit de deals

    Wilt u meer informatie? Wij bellen u graag terug

    Welke live chat service mogelijkheden zijn er?

    Managed Live Chat

    U kan de bemanning van de live chat volledig aan ons uitbesteden. Wij noemen dit Managed Live Chat.


    Hybrid Live Chat

    U of uw collega's kunnen zelf chatten en daarnaast ook bereikbaar zijn buiten openingsuren met Bconnect. Wij noemen dit Hybrid Live Chat.

    Live Chat Service in 73 seconden

    Over Bconnect Live Chat

    Sinds 2010 helpen wij vele bedrijven meer te verkopen door de bezoekers op hun website te helpen bij het zoeken, vinden, kiezen en beslissen.

    Met een vast team van online strategen, project managers en een flexibele schil van 35 chat operators kunnen wij sinds 2010 praktisch elke klant helpen met onze passie: onze klanten helpen meer te verkopen. Van kleine tot grote organisaties en van structurele ondersteuning tot project- en adviesmatig.

    Maatwerk, optimalisatie en persoonlijke aandacht zijn onze speerpunten. Wij kijken er naar uit om ook met u een succesvolle samenwerking op te zetten!

    Waarom kiest u voor ons?

    • Maatwerk oplossingen
    • 8 Jaar ervaring
    • 500+ succesvolle live chat implementaties
    • Uitgebreide ervaring in verschillende branches
    • Meertalig: Nederlands, Engels, Frans
    • U ontvangt alleen gekwalificeerde Sales Leads
    • 7 dagen per week bereikbaar tot 23.00 uur

    Enkele klanten aan het woord...

    "Ik bevestig dat Live Chat Service een geweldige tool is op onze site en veel meer leads genereert. Je komt er tegenover de buitenwereld heel professioneel mee over. De klanten die ze bemiddelen zijn werkelijk potentiële klanten waarmee we winst maken. Ik hoor alleen maar positieve reacties van onze klanten van de live chat service. Ik kan het aan iedereen aanbevelen die genoeg bezoekers hebben op hun site!"

    Live chat service

    Frederic Faure - Zaakvoerder Laserontharing.be

    "Hele goede dienstverlening, erg tevreden! Onze website bezoekers worden goed en snel verder geholpen op de website. Feedback betreffende chats wordt vrijwell direct opgevolgd. Wij hebben de dienstverlening reeds aangeraden bij andere bedrijven en zullen dit ook zeker blijven doen!"



    Live chat service

    Dirk Gypen - Zaakvoerder Dixys.com

    "Top dienstverlening! 95% van alle leads die binnenkomen via de chat zijn zeer waardevol! Ik zou Bconnect Live Chat zeker aanbevelen bij andere bedrijven!

    Live chat service

    Ruben Temmerman - Bouwdroger.com


    Wij zijn zeer tevreden over Live Chat Service. Onze bezoekers worden 7 dagen per week snel verder geholpen en de leads die wij ontvangen zijn stuk voor stuk goed gekwalificeerd en interessant! Mijn verkopers kunnen zich op deze manier echt focussen op het binnenhalen van deals en minder op service gerichte vragen. Kortom, zeker een aanrader!

    Live chat service

    Rick Coreelmont - Commercieel Directeur

    Ruiter Dakkapellen

    Live chat service

    Wilt u ook uw live chat service voor uw bezoekers?
    Vraag dan vrijblijvend een offerte aan.