Menu

Live chat voor bedrijven

De gemiddelde website conversie is slechts 3%. Dat betekent dat 97% van uw website bezoekers geen enkele actie ondernemen op uw website. U kunt dit probleem oplossen door live chat in te zetten. Bezoekers worden direct geholpen door vakkundige live chat agents. Door dit directe contact komt u erachter wie de bezoekers zijn, wat zij willen en hoe u ze direct verder kunt helpen. Op deze manier kunt u bezoekers vakkundig adviseren en ze transformeren naar nieuwe klanten.

Boek een demo

Live chat voor bedrijven

De gemiddelde website conversie is slechts 3%. Dat betekent dat 97% van uw website bezoekers geen enkele actie ondernemen op uw website. U kunt dit probleem oplossen door live chat in te zetten. Bezoekers worden direct geholpen door vakkundige live chat agents. Door dit directe contact komt u erachter wie de bezoekers zijn, wat zij willen en hoe u ze direct verder kunt helpen. Op deze manier kunt u bezoekers vakkundig adviseren en ze transformeren naar nieuwe klanten.

Boek een demo

Begin met Live Chat voor bedrijven, begin met Bconnect

Live Chat biedt uitkomst voor bedrijven

Als websitebezoekers aantrekken al veel pijn en moeite kost, dan weet je hoe belangrijk het is dat je website goed converteert. Bezoekers kunnen zich namelijk geheel anoniem oriënteren op jouw product of dienst. Het is vaak nog maar de vraag of deze bezoekers überhaupt contact opnemen. Daarnaast is het vaak een lang proces om contact op te nemen, of helemaal niet duidelijk hoe dit precies kan. Moeten de bezoekers e-mailen, bellen of een formulier invullen? Wij vragen ons af: waarom wachten tot bezoekers zelf actie ondernemen? Live chat is dé oplossing voor bedrijven om contact laagdrempelig te maken, zodat je meer uit je website haalt.

WhatsApp Business is de grootste messaging provider wereldwijd

Start, engage, convert

We dagen jouw bezoekers via Live Chat direct uit om actie te ondernemen. Hierdoor kan de bezoeker direct zijn of haar vraag stellen of om meer informatie vragen. Maar, daar blijft het niet bij; nadat een bezoeker contact opneemt via de live chat wordt de potentie bepaald en de contactgegevens genoteerd. Vervolgens krijg jij een gedetailleerd verslag, zodat je dit eenvoudig terug kunt vinden. Nu rest je nog één taak: contact opnemen en tot nieuwe klant maken!

Gebruik WhatsApp Business als chatplatform

Meer klantvertrouwen voor bedrijven met live chat

Met Live Chat voor bedrijven van Bconnect creëer je meer klantvertrouwen en een exponentieel hogere respons. Met live chat lever je uitmuntende service en genereer je kwalitatieve leads. Hierdoor kan je zowel uit huidige klanten, alsook uit nieuwe klanten een omzetstijging realiseren!

Ga voor omnichannel met WhatsApp Business

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag een demo aan!

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?

Ga voor ervaring, kwaliteit en resultaat. Ga voor Bconnect

Wie gaat het doen?

Kies de vorm die bij jou past! Besteed jij het liever uit met Managed Chat, ga jij voor het beste van twee werelden met Hybrid chat of doe je het helemaal zelf?

Managed Chat met WhatsApp Business

Besteed het uit

Met Managed Chat ben jij 24/7 bereikbaar en haal jij het meeste uit jouw online messaging. De getrainde live agents van Bconnect voorzien je van gekwalificeerde leads.

Managed Chat
Hybrid Chat met WhatsApp Business

Doe het zelf met backup

Combineer het beste van twee werelden met Hybrid Chat. Voer zelf gesprekken met jouw bezoekers en gebruik het professionele vangnet van Bconnect op piekmomenten of buiten openingstijden.

Hybrid Chat
WhatsApp als Live Chat Software Business

Doe het zelf

Alle communicatiekanalen in één centraal chatplatform. Bereik moeiteloos jouw bezoekers, waar, wanneer en op welk kanaal jij wil!

Messaging Plaftorm

Dit zeggen onze klanten

Benieuwd wat onze klanten vinden? Lees het zelf.

Michael Braak, Marketing Manager Breeman BMW

Met Bconnect ontvangen wij meer leads, een snelle filtering en snellere afhandeling van vragen dan via bijvoorbeeld e-mail. Daarnaast genieten we van verruimde openingstijden die de showrooms overstijgen en dat is zeer wenselijk, daar bevinden zich onze klanten tegenwoordig. Bconnect straalt klantvriendelijkheid uit en ook qua support zijn de mogelijkheden eindeloos. Er wordt snel gereageerd en ze denken met ons mee. Wij zouden Bconnect absoluut aanbevelen!

Wendy de Liefde, Marketing & Communicatie Medewerker Ploeg Kozijnen

Met Bconnect komen wij snel en eenvoudig in contact met onze websitebezoekers. Met als voordelen een snelle reactie en inhoudelijk de juiste informatie en antwoorden. Het biedt ons daarnaast ook input over veelgestelde vragen waarmee wij de content op onze website verder kunnen optimaliseren. Met de FAQ-database (kennis) weten de live chat agents op veel vragen de juiste antwoorden te geven. En lukt het een live chat agent niet om het antwoord te geven? Dan worden leads keurig doorverwezen naar onze adviseurs. Wij zouden Bconnect zeker aanraden. Korte lijnen qua contactpersonen en service en helder afgesproken doelstellingen.

Eric Hoeks, Office manager van Santvoort Makelaars

Middels de live-chat dienst van Bconnect zijn wij 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 23.00 uur. Wij merken aan onze klanten dat zij dit als zeer prettig ervaren. Met name ook dat ze persoonlijk te woord worden gestaan in de chat en niet door een computer. Er wordt een duidelijk script gehanteerd door de medewerkers en bij onduidelijkheden wordt er direct navraag gedaan om het script aan te passen. Het grote voordeel is dat men bij elke chat probeert een lead te verkrijgen voor een verkoop, taxatie, aankoop of hypotheekgesprek. Door een goede opvolging kunnen wij vele leads omzetten in klanten.
Wij zouden Bconnect zeker aanbevelen.

Kim Loonen, Marketing Manager van Tilburg-Bastianen B.V.

Met Bconnect zijn we in staat om op een laagdrempelige manier 7 dagen in de week tot 23.00 uur bereikbaar te zijn voor onze bezoekers op de websites. Door de hybride constructie kunnen we altijd eerst zelf de chats opvolgen en wanneer we hier geen capaciteit voor hebben, pakt Bconnect de chat over, waardoor we ten alle tijden onze bezoekers te woord kunnen staan en kunnen helpen. De service ervaar ik als zeer prettig. De live chat agents proberen continue de kennis van ons bedrijf te vergroten door het aanvullen van de kennisbank. Verder zijn zij vriendelijk en behulpzaam naar onze bezoekers toe. Kortom, ik zou Bconnect zeker aanbevelen.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag een demo aan!

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?