Page content

Hybrid Live Chat

Bij Hybrid Live Chat komen bezoekers op uw website bij uw medewerkers terecht en worden bezoekers opgevangen door een Bconnect chat operator wanneer uw medewerker daar op dat moment niet toe in staat is. Dat is Hybrid Live Chat.

Zelf chatten met een vangnet: Hybrid Live Chat

Hybrid Live Chat is een combinatie van zelf chatten op uw website en het hebben van Managed Live Chat als vangnet. In eerste instantie chat uw productspecialist, verkoper of helpdesk met uw bezoekers door middel van de door ons verstrekte live chat software, maar wanneer uw medewerker afwezig is, wordt de chat opgepakt door een chat operator van Bconnect.

Buiten reguliere tijden

Zo kunt u direct uw expertise doorgeven aan de bezoeker wanneer u aanwezig bent, en op drukke momenten het werk laten doen door chat operators. Dat zorgt ervoor dat u zelfs buiten de reguliere werktijden beschikbaar bent voor uw bezoekers. En dat is nodig: van uw verkeer wordt slechts 3% gemiddeld geconverteerd tot lead, met aanwezigheid buiten reguliere tijden kunt u dit percentage sterk verhogen.

Combineren van voordelen met Hybrid Live Chat

Door gebruik te maken van Hybrid Live Chat combineert u de voordelen van zelf chatten met de voordelen van Managed Live Chat. Zo verhoogt u de conversie met meer dan 15% en krijgt u meer sales leads en afspraken op maat.

U kunt denken aan piekbelastingen, wanneer de verkoper met een potentiële klant op locatie is of wanneer het callcenter aan de telefoon is met een klant. En uiteraard ook aan de tijden buiten uw eigen openingstijden. Wij chatten 7 dagen per week van 8 uur ’s ochtends tot 11 uur ’s avonds.

Hybrid Live Chat is niet voor iedereen al bekend, maar wij introduceren u graag aan het volledige concept! Hieronder vindt u alle vragen over Hybrid Live Chat die beantwoord zijn: