Page content

Hoe verhoog ik klanttevredenheid met Hybrid Live Chat?

Een bezoeker komt op uw website om informatie te vinden over uw product of dienst. Niets is meer frustrerend op internet dan het niet kunnen vinden waarnaar je op zoek bent. Toch? Dat is niet stimulerend voor de klanttevredenheid. Daarom is Hybrid Live Chat de oplossing.

Tijdsbesparing voor de bezoeker door snelle reactie

Wanneer de bezoeker iets niet kan vinden, helpt Hybrid Live Chat hem of haar direct verder, dat bespaart een hoop frustratie en zorgt ervoor dat de bezoeker meer tevreden is. Bovendien zorgt de professionaliteit en expertise van uw medewerker en van de chat operator ervoor dat een klant zich echt goed geholpen voelt. Snelheid, kennis en professionaliteit, dat zorgt voor een hogere klanttevredenheid. Ook buiten openingstijden.

Ruimere openingstijden met Hybrid Live Chat

Aangezien uw openingstijden worden verbreed naar 8-23 uur kunnen uw bezoekers bijna altijd bij u terecht. De bezoeker heeft het gevoel dat u zeer toegankelijk bent en hen altijd kunt helpen, wanneer het hen het beste uit komt. Dat zorgt voor een tevreden bezoeker.

Kwalitatieve online service

Een chat operator of uw medewerker helpt de bezoeker direct verder door informatie te geven op de gestelde vraag. Deze online service wordt op een zeer professionele wijze verleend met kwalitatieve informatie: informatie waar de bezoeker echt iets aan heeft. Een geholpen bezoeker is doorgaans meer tevreden. Zijn of haar doel is bereikt.