Page content

Hybrid Live Chat: hoe werkt het?

Wanneer u Hybrid Live Chat als oplossing gebruikt op uw website, dan zien bezoekers een chatbox op de website staan. Wanneer zij deze aanklikken, komen zij in eerste instantie bij uw medewerker terecht.

Hybrid live chat

Hybrid Live Chat: chat operator als vangnet

Duurt het uw medewerker langer dan een afgesproken tijd om te reageren? Dan krijgt de  Bconnect chat operator een melding en neemt de chat over. Op deze manier halen wij de voordelen uit het zelf chatten en Managed Live Chat in het geval dat zelf chatten op dat specifieke moment niet helemaal goed uitkomt. En uiteraard wordt dit ook toegepast buiten uw reguliere openingstijden.

Voordelen van beide kanten

Op deze manier geniet u van de voordelen van het volledig uitbesteden van live chat aan Bconnect, snelle reactietijden, lange openingstijden, getrainde operators en eigen personeel die alles weet over uw organisatie en producten en diensten.

 

Hybrid Live Chat is de oplossing

Er kunnen dan ook vele redenen zijn waarom uw medewerker de chat niet tijdig op kan pakken. Er kunnen piekmomenten zijn, waar de medewerker het simpelweg te druk heeft. Uw medewerker kan bij een klant aanwezig zijn en zodoende niet beschikbaar zijn voor de live chat. De medewerker kan pauze hebben. De websitebezoeker kan de chat starten buiten uw reguliere werktijden. Kortom, er zijn talloze momenten waar Hybrid Live Chat de oplossing is.