Page content

Wanneer is Hybrid Live Chat bereikbaar voor mijn bezoekers?

Chat Operators worden zeven dagen per week van 8.00 tot 23.00 ingezet voor uw website middels Hybrid Live Chat. Zo bent u altijd bereikbaar voor (potentiële) klanten en mist u geen geïnteresseerde bezoekers. U behaalt maximaal rendement, ook buiten uw reguliere openingstijden.

Hybrid Live Chat als vangnet

Wanneer u gebruik maakt van Hybrid Live Chat worden bezoekers geholpen door externe chat operators wanneer zij binnen een afgesproken tijd (bijvoorbeeld een minuut) geen antwoord hebben ontvangen van uw medewerker. Het dient in principe als vangnet voor uw eigen medewerkers.

Na het verwelkomen en beantwoorden van de vraag bekijkt de operator wat de wensen van de bezoeker zijn en wat uw bedrijf voor de bezoeker kan betekenen.

De gehele chat is niet tijdgebonden, dit is sterk afhankelijk van de complexiteit van de chat en de hoeveelheid vragen die een bezoeker stelt.

Bereikbaarheid van uw organisatie

Natuurlijk is de live chat verder bereikbaar zolang uw medewerker online is. Bent u geopend vanaf 7 uur in de ochtend, dan zou u in principe ook de live chat kunnen openen om die tijd. De Hybrid Live Chat is dus juist als extra, maar u bepaalt verder wanneer u online bent en beschikbaar voor uw bezoekers op de website.