Page content

Hybrid Live Chat: hoe genereer ik leads?

Bij Hybrid Live Chat chat u in eerste instantie zelf met de bezoeker en bent u zelf verantwoordelijk voor de serviceverlening aan bezoekers op uw website. Dit doet u door de vraag van de bezoeker te beantwoorden en te achterhalen wat de bezoeker precies zoekt. Het is dan ook van belang om een doelstelling op te stellen. Wat wilt u precies met de live chat bereiken?

hybrid live chats

Hybrid Live Chat: ondersteuning van bezoekers

Indien u de bezoeker niet op pakt, neemt een externe chat operator het over. De chat operators zorgen ervoor dat een bezoeker geholpen wordt met een vraag in de Hybrid Live Chat. Als vervolg op de ondersteuning, inventariseren de operators de wensen van de bezoeker en op basis daarvan wordt de bezoeker uitgenodigd voor een afspraak of worden gegevens genoteerd om een offerte op te kunnen stellen.

Maar ook leads!

Veelal gebruiken bedrijven een live chat voor ondersteuning van de bezoekers. Wanneer u live chat uitbesteedt, hetzij via Hybrid Live Chat, hetzij via Managed Live Chat, wordt de chat ook gebruikt voor andere doelstellingen. De focus komt meer te liggen op het genereren van leads. Bconnect heeft de expertise in huis om deze anonieme bezoeker te ontwikkelen tot een gekwalificeerde lead. Dit doen wij door na de ondersteuning de behoeften van de bezoeker te inventariseren.

 

 

Deze inventarisatie resulteert in een lead met een gezicht: u weet wie de bezoeker is, wat hij of zij wil en hoe u direct contact kunt opnemen met de bezoeker.