Page content

Hybrid live chat: verhoog conversies!

Met Hybrid Live Chat bent u naast de reguliere openingstijden ook beschikbaar buiten de openingstijden. Zo kunt u ook bezoekers converteren die niet tussen 9 en 5 uw website bekijken. Dat is van belang, aangezien gemiddeld zo’n 55% van de bezoekers buiten openingstijden uw website bezoekt.

Laagdrempeligheid met Hybrid Live Chat

Zonder Hybrid Live Chat kunnen deze bezoekers natuurlijk een e-mail sturen of een formulier invullen, maar de praktijk laat zien dat deze vormen van communicatie veel minder laagdrempelig is dan een chat die omhoog schiet op de website. Door snel en accuraat te reageren via de chat, wanneer dan ook, krijgt de bezoeker een sterke eerste indruk van uw bedrijf. Uw bezoeker wordt direct geholpen met zijn of haar vraag. Dat verhoogt de kans sterk op het converteren tot een lead of een afspraak.

Eten van twee walletjes

Zo kunt u ook eten van twee walletjes. Aan de ene kant heeft u interne informatie van uw medewerker om zo direct om te kunnen schakelen en ondersteuning te bieden aan uw eigen klanten. Aan de andere kant heeft u de expertise van externe chat operators die meer de focus leggen op verkoop en zo de conversieratio verhogen. Op die manier verhoogt u uw conversieratio, waardoor u meer uit de websitebezoekers haalt dan voorheen.