Page content

Hybrid Live Chat: de 7 voordelen

Hybrid Live Chat combineert de voordelen van Managed Live Chat met het zelf chatten op uw website. Een aantal van deze voorbeelden vindt u hier:

Chats bij uw eigen medewerkers

Wanneer uw medewerkers online zijn komen de bezoekers eerst bij hem of haar terecht. Op deze manier kunt u de bezoeker direct verder helpen, afspraken inplannen en meer. Net zoals dat een bezoeker telefonisch contact met u opneemt, maar dan laagdrempeliger

Missen van chats

Heeft u het druk? Het missen van chats is geen probleem! Chat operators vangen de bezoeker op en nemen net zoals bij Managed Live Chat de vragen door met de bezoeker. Zo wordt de bezoeker direct geholpen en heeft uw medewerker niet een te grote hoeveelheid chats of andere werkzaamheden tegelijk. 

Conversieverhoging meer dan 15%

Door gebruik te maken van Hybrid Live Chat kunt u de website conversie verhogen met meer dan 15%. Dat komt doordat u ook buiten de reguliere openingstijden online bent om bezoekers verder te helpen en te laten converteren.

Ruimere openingstijden door Hybrid Live Chat

Zowel uw medewerker als een chat operator zijn online, binnen en buiten de reguliere openingstijden. Dat betekent meer tijd om bezoekers te helpen, wanneer zij het het meeste nodig hebben.

Vergroot de klanttevredenheid

Bezoekers hebben een hekel aan wachten. Wanneer uw medewerker het druk heeft, moeten bezoekers langer wachten. Een logische oplossing is dan ook om de wachttijd te verkorten met een chat operator als back-up. Zo worden uw bezoekers meer tevreden.

Meer leads en afspraken op maat

Ruimere openingstijden en snellere reactietijden zorgen ervoor dat bezoekers sneller converteren, dat daaruit meer leads en afspraken op maat komen. Met een chat operator als steun kunt u de tijd nemen voor een bezoeker om zo een perfecte eerste indruk neer te zetten. En dat allemaal met Hybrid Live Chat.

Ontdek de bezoeker

Doordat u meer tijd hebt voor uw bezoekers, kunt u er beter achter komen wie de bezoekers zijn, wat zij willen en hoe zij verder geholpen kunnen worden. Met een uitgebreide inventarisatie weet u alles wat u moet weten om de bezoeker tot klant te maken!