Page content

Wat levert Hybrid Live Chat op?

Hybrid Live Chat zorgt ervoor dat onze chat operators als een vangnet dienen voor de momenten waarop uw medewerker niet de tijd heeft om de live chat te bemannen. Een groot deel van uw bezoekers bezoekt uw website buiten reguliere openingstijden: daarom is het verstandig om ook buiten de openingstijden de live chat te laten bemannen. Of natuurlijk wanneer het gewoon heel druk is op de website óf op kantoor.

Directe ondersteuning vanuit uw medewerker

Tijdens openingsuren neemt uw medewerker de chat op en zorgt ervoor dat de bezoeker direct wordt geholpen. U ondersteunt uw eigen bezoeker en kunt hiermee direct schakelen.

Werkdruk van de schouders van uw medewerkers

Wanneer uw bezoeker in gesprek komt met onze ervaren chat operators, resulteert dit in een hogere klanttevredenheid en meer gekwalificeerde sales leads. De bezoekers worden namelijk direct verder geholpen, waardoor zij niet meer hoeven te wachten en snel kunnen schakelen. Bovendien haalt u de werkdruk van de schouders van uw eigen medewerker(s), waardoor deze effectiever andere werkzaamheden kan uitvoeren en kunt u ook klanten te woord staan buiten de reguliere openingstijden.

Meer dan 15% extra conversies met Hybrid Live Chat

Daarnaast inventariseer de chat operator de potentie van de bezoeker voor uw organisatie. In de praktijk levert Hybrid Live Chat dan ook meer dan 15% extra conversies op. Zo kunt u zich op drukke momenten richten op de deals en het over laten nemen door chat operators!