Page content

Managed Live Chat

Managed Live Chat houdt in dat de live chat op een website wordt beheerd door een derde partij, een live chat center. Een live chat center die Managed Live Chat aanbiedt helpt uw website bezoekers verder met de vragen die zij hebben en zorgt er zo voor dat een bezoeker geholpen wordt en uiteindelijk resulteert in een lead voor uw bedrijf.

Met Managed Live Chat worden uw bezoekers direct verder geholpen en komt u erachter wie uw bezoekers zijn, wat zij willen en hoe u ze direct verder kunt helpen.

Een belangrijke reden waarom Managed Live Chat zo populair is, is dat het u van uw zorgen verlost die u heeft bij het zelf chatten op uw website. Wanneer u dit allemaal zelf moet regelen krijgt u te maken met trainingen, ruimere openingstijden en (het gebrek aan) sales expertise in de vorm van live chat. Dat neemt veel kosten en tijd met zich mee. Daarom is een  keuze voor Managed Live Chat een hele goede. Zo kunt u zich richten op het maken van deals en zorgen wij ervoor dat u de deals kunt maken.

Kostenefficiënte Managed Live Chat

Wilt u tegen een kostenefficiënte prijs uw bezoekers zo goed mogelijk helpen? Dan is Managed Live Chat een oplossing. U ontzorgt uw medewerkers van de bezoekers zonder potentieel, zodat uw medewerkers zich kunnen richten op de relevante bezoekers met een hoog potentieel. Door het stellen van de juiste inventarisatievragen en het tijdig helpen van de bezoeker, weet u in korte tijd wie uw bezoeker is, wat uw bezoeker wil en hoe u uw bezoeker kunt benaderen. Dat is bij een gemiddelde websiteconversie van 3% nóg belangrijker dan voorheen. Zo genereert u innovatieve leads op uw website, zonder er iets voor te hoeven doen. Ontdek hieronder hoe u dit voor elkaar kunt krijgen en wat het u oplevert!

Meer informatie over Managed Live Chat: