Menu

Makelaardij

Makelaardij, het kiezen van een makelaar begint online. De hele wereld, dus ook de makelaardij, verplaatst zich van offline naar online. En jij? Jij moet mee! Het belangrijkste binnen de makelaardij is makkelijk en vertrouwd contact en dat kun jij ook online uitstralen. Bconnect helpt jou graag om een conversationele makelaar te worden. Ben jij er klaar voor?

Boek een demo
Review de Leeuw Makelaardij voor Bconnect
Review van Santvoort Makelaars Makelaardij voor Bconnect
Reviews Olsthoorn

Hoe word jij een conversational makelaar?

Ga aan de slag

Van offline, naar online

De aan- of verkoop van een huis, de financiering van een woning of het afsluiten van een huurcontract. Belangrijke stappen met een grote invloed op het leven van jouw klanten! Bij Bconnect verlengen wij het kantoor voor de makelaardij. Onze ervaring leert dat de gemiddelde conversie op een website slechts 3% is. Kortom, je spreekt 97% van je potentiële klanten niet eens! Chat brengt hier verandering in, ook in de makelaardij.

Van offline naar online binnen de makelaardij

Makkelijk en vertrouwd contact

Een huis kopen is al spannend genoeg. Makkelijk en vertrouwd contact leggen met een makelaar is dan wel zo fijn. Op basis van vooraf ingestelde triggers en condities start de conversatie. Of je nu kiest om zelf te chatten of het graag wil uitbesteden. Wij zorgen dat alles is geoptimaliseerd. Je breidt je bereikbaarheid uit en spreekt eindelijk je volledige potentieel aan! De makelaardij wordt toegankelijker met chat!

Makkelijk en vertrouwd contact binnen de makelaardij

Verhoog je conversie

Great conversations, dat is waar we in geloven. Ook voor de makelaardij. Het resultaat? 4x meer leads en een groei van 25% aan verkopen! Benieuwd hoe we dat doen binnen de makelaardij? Vraag nu een vrijblijvende demo aan!

Verhoog je conversie binnen de makelaardij

Vraag ons alles!

Wij geven graag het goede voorbeeld als het gaat om customer support. Dus, heb jij vragen of wil je meer informatie? Boek en videocall of chat met een van onze operators!

Ga voor ervaring, kwaliteit en resultaat. Ga voor Bconnect

Leg contact met QR en WhatsApp

Bellen of mailen, voor veel bezoekers is deze stap nog te groot. Dit geldt overal, dus ook voor de makelaardij. Mailen kost te veel moeite en het contact voelt niet direct. Bij bellen zit je met een keuzemenu, of wachtrij. De oplossing? WhatsApp! Laat bezoekers een chat starten via je website, of via een QR-code. Makkelijker wordt het niet!

Leg contact via WhatsApp of QR binnen de makelaardij

Het nieuwe bezichtigen

In de makelaardij eisen woningzoekers een steeds snellere digitale dienstverlening. Hoe versnel je het proces als je in contact bent? Geef gehoor aan die eis, bied online bezichtigingen aan. Wat levert dat op? Je hebt online een veel groter bereik voor één bezichtiging. Daarnaast brengt het minder logistieke rompslomp met zich mee. Jij krijgt als makelaar direct een goed beeld van de geïnteresseerden.

Wij geven graag het goede voorbeeld als het gaat om customer support. Dus, heb jij vragen of wil je meer informatie? Boek en videocall of chat met een van onze operators!

Boek een demo!

Wie gaat het doen?

Kies de vorm die bij jou past! Besteed jij het liever uit met Managed Chat, ga jij voor het beste van twee werelden met Hybrid chat of doe je het helemaal zelf?

Managed Chat voor de makelaardij

Besteed het uit

Met Managed Chat ben jij 24/7 bereikbaar en haal jij het meeste uit jouw online messaging. De getrainde live agents van Bconnect voorzien je van gekwalificeerde leads.

Managed Chat
Hybrid Chat voor de makelaardij

Doe het zelf met backup

Combineer het beste van twee werelden met Hybrid Chat. Voer zelf gesprekken met jouw bezoekers en gebruik het professionele vangnet van Bconnect op piekmomenten of buiten openingstijden.

Hybrid Chat
Live Chat Software voor de makelaardij

Doe het zelf

Alle communicatiekanalen in één centraal chatplatform. Bereik moeiteloos jouw bezoekers, waar, wanneer en op welk kanaal jij wil!

Meer informatie

Dit zeggen onze klanten

Benieuwd wat onze klanten vinden? Lees het zelf.

Michael Braak, Marketing Manager Breeman BMW

Met Bconnect ontvangen wij meer leads, een snelle filtering en snellere afhandeling van vragen dan via bijvoorbeeld e-mail. Daarnaast genieten we van verruimde openingstijden die de showrooms overstijgen en dat is zeer wenselijk, daar bevinden zich onze klanten tegenwoordig. Bconnect straalt klantvriendelijkheid uit en ook qua support zijn de mogelijkheden eindeloos. Er wordt snel gereageerd en ze denken met ons mee. Wij zouden Bconnect absoluut aanbevelen!

Wim de Leeuw, Directeur / Register Makelaar Taxateur De Leeuw Groep B.V.

Bconnect Live Chat verzorgt voor De Leeuw Groep een belangrijke uitbreiding van onze ‘bereikbaarheid’ voor de dienstverlening aan onze bestaande klanten én een aanvulling op onze acquisitie in de richting van onze toekomstige klanten. En in de jaren dat wij samenwerken met Bconnect, hebben we nog nooit overwogen om een gesprek met hun concurrentie aan te gaan. En dus vind ik die kwaliteit uitstekend. Want ook in mijn eigen organisatie is goed nooit goed genoeg. Ik zou Bconnect daarom zeker aanbevelen in mijn netwerk, sterker nog, dat is al meermaals gebeurd!

Wendy de Liefde, Marketing & Communicatie Medewerker Ploeg Kozijnen

Met Bconnect komen wij snel en eenvoudig in contact met onze websitebezoekers. Met als voordelen een snelle reactie en inhoudelijk de juiste informatie en antwoorden. Het biedt ons daarnaast ook input over veelgestelde vragen waarmee wij de content op onze website verder kunnen optimaliseren. Met de FAQ-database (kennis) weten de live chat agents op veel vragen de juiste antwoorden te geven. En lukt het een live chat agent niet om het antwoord te geven? Dan worden leads keurig doorverwezen naar onze adviseurs. Wij zouden Bconnect zeker aanraden. Korte lijnen qua contactpersonen en service en helder afgesproken doelstellingen.

Rick Coreelmont, Commercieel directeur Ruiter Dakkapellen

Bconnect helpt onze bezoekers op een professionele wijze bij het zoeken en navigeren op de website. Ten eerste profiteren wij van de brede inzet van beschikbare uren, ten tweede beschikken de live chat agents over een goed kennisniveau en tot slot worden er duidelijke afspraken gemaakt met het oog op onze doelen. Kortom, wij zullen Bconnect zeker aanbevelen!

Eric Hoeks, Office manager van Santvoort Makelaars

Middels de live-chat dienst van Bconnect zijn wij 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur. Wij merken aan onze klanten dat zij dit als zeer prettig ervaren. Met name ook dat ze persoonlijk te woord worden gestaan in de chat en niet door een computer. Er wordt een duidelijk script gehanteerd door de medewerkers en bij onduidelijkheden wordt er direct navraag gedaan om het script aan te passen. Het grote voordeel is dat men bij elke chat probeert een lead te verkrijgen voor een verkoop, taxatie, aankoop of hypotheekgesprek. Door een goede opvolging kunnen wij vele leads omzetten in klanten.
Wij zouden Bconnect zeker aanbevelen.

Kim Loonen, Marketing Manager van Tilburg-Bastianen B.V.

Met Bconnect zijn we in staat om op een laagdrempelige manier 7 dagen in de week tot 23.00 uur bereikbaar te zijn voor onze bezoekers op de websites. Door de hybride constructie kunnen we altijd eerst zelf de chats opvolgen en wanneer we hier geen capaciteit voor hebben, pakt Bconnect de chat over, waardoor we ten alle tijden onze bezoekers te woord kunnen staan en kunnen helpen. De service ervaar ik als zeer prettig. De live chat agents proberen continue de kennis van ons bedrijf te vergroten door het aanvullen van de kennisbank. Verder zijn zij vriendelijk en behulpzaam naar onze bezoekers toe. Kortom, ik zou Bconnect zeker aanbevelen.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag een demo aan!

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?