Menu

Managed Chat

Wil jij volledig ontzorgd worden? Dan kies je voor managed chat van Bconnect. Wij zorgen voor de juiste targeting, helpen de bezoeker, verzorgen de inventarisatie en converteren het gesprek tot een lead. Die lead schieten we overigens ook direct in jouw lead management systeem (LMS), handig toch?

Boek een demo
   

Mis geen enkele verkoopkans

Ga aan de slag

Waarom managed chat?

Jij zoekt continu naar manieren om je te onderscheiden van je concurrenten. De meeste impact maak je vandaag de dag door snel te zijn. Jij moet reageren, voordat jouw concurrent dat doet. Met managed chat reageer jij razendsnel, via ieder gewenst kanaal. Het mooiste? Je hoeft het niet eens zelf te doen! Met managed chat besteed jij de chat volledig uit. Zo kun jij je op andere zaken focussen.

Waarom moet jij kiezen voor Managed Chat?

Managed chat van Bconnect

Met managed chat wachten wij niet tot de bezoeker contact opneemt. Wij zijn in staat om iedere bezoeker te bereiken op het juiste moment. Dat doen we door gebruik te maken van de juiste triggers en condities. Met managed live chat vangen de getrainde live chat agents je websitebezoekers op. Ze beantwoorden vragen, bieden service en converteren waar mogelijk. Jij ontvangt de leads waar jij deze wilt hebben. Het enige wat jou rest is verkopen!

Kies voor kwaliteit met Managed Chat van Bconnect

De voordelen van Managed Chat

Bij Managed Chat doen wij alles voor u Uitbesteden

Je bereikt meer met de juiste persoon op de juiste plek. Met Managed Chat van Bconnect vangen onze getrainde operators jouw bezoekers op. Zo kun jij je focussen op andere zaken.

Uitbesteden
Ga voor kwaliteit met Managed Chat Kwaliteit

Managed Chat van Bconnect staat voor kwaliteit. Onze live chat agents beschikken over ruim 100 uur training. Ze zijn in staat meertalig contact te leggen met jouw bezoekers. Jouw doel is ons doel.

Kwaliteit
Managed Chat van Bconnect is maatwerk Maatwerk

Geen bezoeker is hetzelfde en ook iedere onderneming is uniek. Bij Bconnect geloven wij dat ‘Great Conversations’ een kwestie van maatwerk is. Wat niet past, maken wij passend!

Maatwerk

Vraag ons alles!

Wij geven graag het goede voorbeeld als het gaat om customer support. Dus, heb jij vragen of wil je meer informatie? Boek en videocall of chat met een van onze operators!

Welke diensten kunnen we nog meer bieden?

Kijk naast Managed Chat ook eens naar Hybrid Chat

Chat zelf met backup

Combineer het beste van twee werelden met Hybrid Chat. Voer zelf gesprekken met jouw bezoekers én gebruik het professionele vangnet van Bconnect op piekmomenten of buiten openingstijden.

Hybrid Chat
Kijk naast Managed Chat ook eens naar Live Chat Software

Doe het zelf

Alle communicatiekanalen op één centraal chatplatform. Bereik moeiteloos jouw bezoekers, waar, wanneer en op welk kanaal jij wilt!

Chat Platform
Michael Braak, Marketing Manager Breeman BMW

Met Bconnect ontvangen wij meer leads, een snelle filtering en snellere afhandeling van vragen dan via bijvoorbeeld e-mail. Daarnaast genieten we van verruimde openingstijden die de showrooms overstijgen en dat is zeer wenselijk, daar bevinden zich onze klanten tegenwoordig. Bconnect straalt klantvriendelijkheid uit en ook qua support zijn de mogelijkheden eindeloos. Er wordt snel gereageerd en ze denken met ons mee. Wij zouden Bconnect absoluut aanbevelen!

Wim de Leeuw, Directeur / Register Makelaar Taxateur De Leeuw Groep B.V.

Bconnect Live Chat verzorgt voor De Leeuw Groep een belangrijke uitbreiding van onze ‘bereikbaarheid’ voor de dienstverlening aan onze bestaande klanten én een aanvulling op onze acquisitie in de richting van onze toekomstige klanten. En in de jaren dat wij samenwerken met Bconnect, hebben we nog nooit overwogen om een gesprek met hun concurrentie aan te gaan. En dus vind ik die kwaliteit uitstekend. Want ook in mijn eigen organisatie is goed nooit goed genoeg. Ik zou Bconnect daarom zeker aanbevelen in mijn netwerk, sterker nog, dat is al meermaals gebeurd!

Wendy de Liefde, Marketing & Communicatie Medewerker Ploeg Kozijnen

Met Bconnect komen wij snel en eenvoudig in contact met onze websitebezoekers. Met als voordelen een snelle reactie en inhoudelijk de juiste informatie en antwoorden. Het biedt ons daarnaast ook input over veelgestelde vragen waarmee wij de content op onze website verder kunnen optimaliseren. Met de FAQ-database (kennis) weten de live chat agents op veel vragen de juiste antwoorden te geven. En lukt het een live chat agent niet om het antwoord te geven? Dan worden leads keurig doorverwezen naar onze adviseurs. Wij zouden Bconnect zeker aanraden. Korte lijnen qua contactpersonen en service en helder afgesproken doelstellingen.

Rick Coreelmont, Commercieel directeur Ruiter Dakkapellen

Bconnect helpt onze bezoekers op een professionele wijze bij het zoeken en navigeren op de website. Ten eerste profiteren wij van de brede inzet van beschikbare uren, ten tweede beschikken de live chat agents over een goed kennisniveau en tot slot worden er duidelijke afspraken gemaakt met het oog op onze doelen. Kortom, wij zullen Bconnect zeker aanbevelen!

Eric Hoeks, Office manager van Santvoort Makelaars

Middels de live-chat dienst van Bconnect zijn wij 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur. Wij merken aan onze klanten dat zij dit als zeer prettig ervaren. Met name ook dat ze persoonlijk te woord worden gestaan in de chat en niet door een computer. Er wordt een duidelijk script gehanteerd door de medewerkers en bij onduidelijkheden wordt er direct navraag gedaan om het script aan te passen. Het grote voordeel is dat men bij elke chat probeert een lead te verkrijgen voor een verkoop, taxatie, aankoop of hypotheekgesprek. Door een goede opvolging kunnen wij vele leads omzetten in klanten.
Wij zouden Bconnect zeker aanbevelen.

Kim Loonen, Marketing Manager van Tilburg-Bastianen B.V.

Met Bconnect zijn we in staat om op een laagdrempelige manier 7 dagen in de week tot 23.00 uur bereikbaar te zijn voor onze bezoekers op de websites. Door de hybride constructie kunnen we altijd eerst zelf de chats opvolgen en wanneer we hier geen capaciteit voor hebben, pakt Bconnect de chat over, waardoor we ten alle tijden onze bezoekers te woord kunnen staan en kunnen helpen. De service ervaar ik als zeer prettig. De live chat agents proberen continue de kennis van ons bedrijf te vergroten door het aanvullen van de kennisbank. Verder zijn zij vriendelijk en behulpzaam naar onze bezoekers toe. Kortom, ik zou Bconnect zeker aanbevelen.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag een demo aan!

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?