Menu

Omnichannel

Breng offline kanalen, online kanalen, prospects en bestaande klanten samen in één krachtig platform. Door middel van verschillende kanalen leggen wij de verbinding tijdens de klantreis. Van marketinguiting tot gesprek, van gesprek tot lead en van lead tot verkoop. Bij Bconnect word je op je wenken bediend.

Boek een demo
   

Omnichannel, wat krijg je?

Ga aan de slag

Naadloze transitie

Nooit meer onhandig schakelen tussen verschillende communicatiekanalen, maar gewoon eenvoudig en snel met het omnichannel platform van Bconnect. Voor iedere bezoeker en ieder moment in de salesfunnel is er een kanaal dat beter aansluit. Met behulp van het omnichannel platform houd je gemakkelijk overzicht en schakel je naadloos over naar ieder gewenst kanaal. Noem het gerust de meest complete online klantenservice!

Volg de Customer Journey met Omnichannel van Bconnect

Welke kanalen bieden wij?

Bconnect Omnichannel

Live Chat

  • Makkelijk schaalbaar
  • Makkelijk in gebruik
  • Implementeren op je website
Leer meer
Whatsapp-Logo-groen

WhatsApp for Business

  • Persoonlijk
  • Laagdrempelig
  • Snel
Leer meer
Zet Facebook Messenger in met Omnichannel van Bconnect

Facebook Messenger

  • Groot publiek
  • Persoonlijk en laagdrempelig
  • Eenvoudig
Leer meer
Zet SMS in met Omnichannel van Bconnect

SMS

  • Statusupdates
  • Bereik iedereen
  • Geautomatiseerd
Leer meer
Zet E-mail in met Omnichannel van Bconnect

E-mail

  • Templates
  • Service
  • Makkelijk schaalbaar
Zet iMessage in met Omnichannel van Bconnect

iMessage

  • Specifieke doelgroep
  • Gemakkelijk
  • Razendsnel
Lees meer

Vraag ons alles!

Wij geven graag het goede voorbeeld als het gaat om customer support. Dus, heb jij vragen of wil je meer informatie? Boek en videocall of chat met een van onze operators!

Customer journey, customer centricity

Bezoekers worden klanten en klanten worden vaste klanten; dat gebeurt allemaal binnen de customer journey. Jij kunt de hele reis volgen van binnenkomst van een klant tot nazorg. Dat doe je met Bconnect!

Leg contact

Leg contact

In veel gevallen zal het eerste contact, in de oriënterende fase, via de live chat op de website plaatsvinden na een goed geconfigureerde trigger. Maar het eerste contact kan ook ontstaan door WhatsApp gesprek vanuit een advertentie of door het gebruik van een QR-code. Hoe het eerste contact ook begint: via het omnichannel platform ben jij er direct bij.

Houd de aandacht vast

Houd de aandacht vast

Zodra de eerste vragen beantwoord zijn, de wensen en behoeften duidelijk zijn en er interesse is, wil je wellicht overschakelen naar een ander kanaal zoals WhatsApp, SMS of Facebook Messenger. Met het omnichannel platform is dat een fluitje van een cent!

Close the deal!

Close the deal!

Staat niets de verkoop nog in de weg? Dan is het tijd om te closen. Je kunt offertes en contracten verzenden via live chat of WhatsApp, maar je kunt het ook afronden met een videocall. Dat is omnichannel op zijn best!

Houd je klanten tevreden

Houd je klanten tevreden

Na de verkoop komt de nazorg. Je hebt alle gegevens van jouw nieuwe klant en jij kunt nu ook proactief berichten sturen. Informeer jouw klanten over hun aankoop, eventueel onderhoud en meer!

Volg de Customer Journey met Omnichannel van Bconnect

Vraag een demo aan

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?

Zet je gesprekken om naar chat.

De consument belt omnichannel
1. De consument belt

Er bellen vast met enige regelmaat klanten naar jouw bedrijf. Hier zitten vaak ook vragen tussen, waarvoor telefonisch contact niet noodzakelijk is. Dat zorgt voor onnodige drukte, dat wil je niet! Toch?

De consument belt omnichannel
2. Optie voor messaging wordt voorgesteld

Stel met een automatisch bandje messaging voor aan jouw klanten! Eenvoudige verzoeken en vraagstukken worden op die manier makkelijk ondervangen. De bezoeker kiest met één druk op de knop of deze hier gebruik van wil maken.

Uitnodiging wordt gestuurd omnichannel
3. Uitnodiging verstuurd

Wil de bezoeker geholpen worden via messaging? Dan sturen we direct een verzoek! De bezoeker ontvangt via WhatsApp of SMS een uitnodiging voor een gesprek.

Gesprek via SMS of WhatsApp omnichannel
4. Gesprek via SMS of WhatsApp

Als de uitnodiging wordt geaccepteerd belandt de bezoeker direct in het SMS of WhatsApp gesprek. Jouw medewerkers of de professionele Live Chat Agents van Bconnect staan dan klaar om deze bezoeker direct te helpen!

Welke mogelijkheden bieden we nog meer?

Gesprek via SMS of WhatsApp omnichannel

Live Chat Agents

Ga jij liever voor de menselijke benadering van Live Chat Agents? Ook dan zit je bij Bconnect goed!

Meer informatie
Kijk naast Omnichannel ook eens naar Chatbots

Chatbots

Wil jij liever gebruik maken van geautomatiseerde klantenservice? In dat geval zijn chatbots de uitkomst!

Meer informatie

Plug and play

Gebruik het gesprek om wegbezoekers te classificeren en te kwalificeren op potentie en breng ze direct in contact met je experts. Conversational leads bieden je ongekende mogelijkheden.

Gebruik omnichannel direct met plug and play
Michael Braak, Marketing Manager Breeman BMW

Met Bconnect ontvangen wij meer leads, een snelle filtering en snellere afhandeling van vragen dan via bijvoorbeeld e-mail. Daarnaast genieten we van verruimde openingstijden die de showrooms overstijgen en dat is zeer wenselijk, daar bevinden zich onze klanten tegenwoordig. Bconnect straalt klantvriendelijkheid uit en ook qua support zijn de mogelijkheden eindeloos. Er wordt snel gereageerd en ze denken met ons mee. Wij zouden Bconnect absoluut aanbevelen!

Wim de Leeuw, Directeur / Register Makelaar Taxateur De Leeuw Groep B.V.

Bconnect Live Chat verzorgt voor De Leeuw Groep een belangrijke uitbreiding van onze ‘bereikbaarheid’ voor de dienstverlening aan onze bestaande klanten én een aanvulling op onze acquisitie in de richting van onze toekomstige klanten. En in de jaren dat wij samenwerken met Bconnect, hebben we nog nooit overwogen om een gesprek met hun concurrentie aan te gaan. En dus vind ik die kwaliteit uitstekend. Want ook in mijn eigen organisatie is goed nooit goed genoeg. Ik zou Bconnect daarom zeker aanbevelen in mijn netwerk, sterker nog, dat is al meermaals gebeurd!

Wendy de Liefde, Marketing & Communicatie Medewerker Ploeg Kozijnen

Met Bconnect komen wij snel en eenvoudig in contact met onze websitebezoekers. Met als voordelen een snelle reactie en inhoudelijk de juiste informatie en antwoorden. Het biedt ons daarnaast ook input over veelgestelde vragen waarmee wij de content op onze website verder kunnen optimaliseren. Met de FAQ-database (kennis) weten de live chat agents op veel vragen de juiste antwoorden te geven. En lukt het een live chat agent niet om het antwoord te geven? Dan worden leads keurig doorverwezen naar onze adviseurs. Wij zouden Bconnect zeker aanraden. Korte lijnen qua contactpersonen en service en helder afgesproken doelstellingen.

Rick Coreelmont, Commercieel directeur Ruiter Dakkapellen

Bconnect helpt onze bezoekers op een professionele wijze bij het zoeken en navigeren op de website. Ten eerste profiteren wij van de brede inzet van beschikbare uren, ten tweede beschikken de live chat agents over een goed kennisniveau en tot slot worden er duidelijke afspraken gemaakt met het oog op onze doelen. Kortom, wij zullen Bconnect zeker aanbevelen!

Eric Hoeks, Office manager van Santvoort Makelaars

Middels de live-chat dienst van Bconnect zijn wij 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur. Wij merken aan onze klanten dat zij dit als zeer prettig ervaren. Met name ook dat ze persoonlijk te woord worden gestaan in de chat en niet door een computer. Er wordt een duidelijk script gehanteerd door de medewerkers en bij onduidelijkheden wordt er direct navraag gedaan om het script aan te passen. Het grote voordeel is dat men bij elke chat probeert een lead te verkrijgen voor een verkoop, taxatie, aankoop of hypotheekgesprek. Door een goede opvolging kunnen wij vele leads omzetten in klanten.
Wij zouden Bconnect zeker aanbevelen.

Kim Loonen, Marketing Manager van Tilburg-Bastianen B.V.

Met Bconnect zijn we in staat om op een laagdrempelige manier 7 dagen in de week tot 23.00 uur bereikbaar te zijn voor onze bezoekers op de websites. Door de hybride constructie kunnen we altijd eerst zelf de chats opvolgen en wanneer we hier geen capaciteit voor hebben, pakt Bconnect de chat over, waardoor we ten alle tijden onze bezoekers te woord kunnen staan en kunnen helpen. De service ervaar ik als zeer prettig. De live chat agents proberen continue de kennis van ons bedrijf te vergroten door het aanvullen van de kennisbank. Verder zijn zij vriendelijk en behulpzaam naar onze bezoekers toe. Kortom, ik zou Bconnect zeker aanbevelen.

Vraag een demo aan

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?