Menu

Retail

Jezelf onderscheiden binnen de retail, hoe doe je dat tegenwoordig? Simpel, met Bconnect! Klantbeleving is de sleutel tot succes. De meeste consumenten komen terug als zij goede ervaring hebben met een bedrijf en die goede ervaring heeft alles te maken met snelheid, bereikbaarheid en kwaliteit. Kies voor kwaliteit, kies voor Bconnect.

Boek een demo
   

Hoe word jij een conversational dealer?

Ga aan de slag

Onderscheid je binnen de retail

Bedrijven binnen de retail schieten als paddenstoelen uit de grond. Steeds meer bedrijven bieden meerdere producten van hoge kwaliteit aan. Kortom, het wordt steeds moeilijker om je te onderscheiden in de retail. Hoe onderscheid jij je in deze competitieve branche? Het antwoord is chat. Klantbeleving is de manier om je te onderscheiden; met chat voeg jij waarde toe aan deze klantbeleving.

Onderscheid jezelf binnen de retail

Klantbeleving is de sleutel tot succes

Klanten worden steeds veeleisender, ook binnen de retail. Met name op het gebied van klantenservice. Jij kunt jezelf onderscheiden op het gebied van klantbeleving. Gemiddeld koopt 65% van de klanten niet langer bij een merk na slechte ervaring met de klantenservice. Ongeveer 57% van de klanten haakt af wanneer er geen snel antwoord komt op een vraag. Met de hulp van chat tackle jij deze problemen direct.

Klantbeleving is de sleutel tot succes voor de retail

Verlaag de kosten, verhoog de omzet!

Dat klinkt geweldig, toch? Met chat bied jij betere ondersteuning, waardoor het aantal telefoontjes afneemt. Ook maakt chat het mogelijk om meerdere gesprekken tegelijk te voeren. De efficiëntie per persoon neemt toe, waardoor de kosten afnemen! Daartegenover staat een toename van de omzet. Jij zult zien dat het aantal verlaten winkelwagens afneemt, maar dat de gemiddelde aankoopprijs en conversie toeneemt.

Verlaag de kosten en verhoog de omzet binnen de retail

Vraag ons alles!

Wij geven graag het goede voorbeeld als het gaat om customer support. Dus, heb jij vragen of wil je meer informatie? Boek en videocall of chat met een van onze operators!

Ga voor ervaring, kwaliteit en resultaat. Ga voor Bconnect

Verlies geen tijd, verkoop online

Snelheid wordt steeds belangrijker, ook binnen de retail. Hoe snel vind je de informatie? Hoe snel kun je bestellen? Hoe snel wordt er geleverd? Binnen de retail is chat het antwoord op de eerste twee punten. Chat maakt het mogelijk om direct antwoord te geven op vragen van bezoekers. Na het beantwoorden van de vragen, ga jij eenvoudig tot verkoop. Of je nu direct online verkoopt, via WhatsApp of met een videocall. Bconnect is er voor de retail.

Onderscheid jezelf binnen de retail

Je lead vertrekt…

Houd hem tegen! Waarom gaat jouw lead weg? Door gebruik te maken van een exit intent pop-up kun jij het vragen. Met een exit intent pop-up worden de muisbewegingen van jouw lead gevolgd. Wanneer de cursor buiten de bovenste paginagrens beweegt, wordt een pop-upvenster weergegeven. Zo laat jij de bezoeker niet met een gevulde winkelmand vertrekken.

Behoud de aandacht van leads binnen de retail

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag een demo aan!

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?

Wie gaat het doen?

Kies de vorm die bij jou past! Besteed jij het liever uit met Managed Chat, ga jij voor het beste van twee werelden met Hybrid chat of doe je het helemaal zelf?

Managed Chat voor retail

Besteed het uit

Met Managed Chat ben jij 24/7 bereikbaar en haal jij het meeste uit jouw online messaging. De getrainde live agents van Bconnect voorzien je van gekwalificeerde leads.

Managed Chat
Hybrid chat voor retail

Chat zelf met backup

Combineer het beste van twee werelden met Hybrid Chat. Voer zelf gesprekken met jouw bezoekers en gebruik het professionele vangnet van Bconnect op piekmomenten of buiten openingstijden.

Hybrid Chat
Live Chat Software voor Retail

Doe het zelf

Alle communicatiekanalen in één centraal chatplatform. Bereik moeiteloos jouw bezoekers, waar, wanneer en op welk kanaal jij wil!

Live Chat Software

Dit zeggen onze klanten

Benieuwd wat onze klanten vinden? Lees het zelf.

Michael Braak, Marketing Manager Breeman BMW

Met Bconnect ontvangen wij meer leads, een snelle filtering en snellere afhandeling van vragen dan via bijvoorbeeld e-mail. Daarnaast genieten we van verruimde openingstijden die de showrooms overstijgen en dat is zeer wenselijk, daar bevinden zich onze klanten tegenwoordig. Bconnect straalt klantvriendelijkheid uit en ook qua support zijn de mogelijkheden eindeloos. Er wordt snel gereageerd en ze denken met ons mee. Wij zouden Bconnect absoluut aanbevelen!

Wim de Leeuw, Directeur / Register Makelaar Taxateur De Leeuw Groep B.V.

Bconnect Live Chat verzorgt voor De Leeuw Groep een belangrijke uitbreiding van onze ‘bereikbaarheid’ voor de dienstverlening aan onze bestaande klanten én een aanvulling op onze acquisitie in de richting van onze toekomstige klanten. En in de jaren dat wij samenwerken met Bconnect, hebben we nog nooit overwogen om een gesprek met hun concurrentie aan te gaan. En dus vind ik die kwaliteit uitstekend. Want ook in mijn eigen organisatie is goed nooit goed genoeg. Ik zou Bconnect daarom zeker aanbevelen in mijn netwerk, sterker nog, dat is al meermaals gebeurd!

Wendy de Liefde, Marketing & Communicatie Medewerker Ploeg Kozijnen

Met Bconnect komen wij snel en eenvoudig in contact met onze websitebezoekers. Met als voordelen een snelle reactie en inhoudelijk de juiste informatie en antwoorden. Het biedt ons daarnaast ook input over veelgestelde vragen waarmee wij de content op onze website verder kunnen optimaliseren. Met de FAQ-database (kennis) weten de live chat agents op veel vragen de juiste antwoorden te geven. En lukt het een live chat agent niet om het antwoord te geven? Dan worden leads keurig doorverwezen naar onze adviseurs. Wij zouden Bconnect zeker aanraden. Korte lijnen qua contactpersonen en service en helder afgesproken doelstellingen.

Rick Coreelmont, Commercieel directeur Ruiter Dakkapellen

Bconnect helpt onze bezoekers op een professionele wijze bij het zoeken en navigeren op de website. Ten eerste profiteren wij van de brede inzet van beschikbare uren, ten tweede beschikken de live chat agents over een goed kennisniveau en tot slot worden er duidelijke afspraken gemaakt met het oog op onze doelen. Kortom, wij zullen Bconnect zeker aanbevelen!

Eric Hoeks, Office manager van Santvoort Makelaars

Middels de live-chat dienst van Bconnect zijn wij 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur. Wij merken aan onze klanten dat zij dit als zeer prettig ervaren. Met name ook dat ze persoonlijk te woord worden gestaan in de chat en niet door een computer. Er wordt een duidelijk script gehanteerd door de medewerkers en bij onduidelijkheden wordt er direct navraag gedaan om het script aan te passen. Het grote voordeel is dat men bij elke chat probeert een lead te verkrijgen voor een verkoop, taxatie, aankoop of hypotheekgesprek. Door een goede opvolging kunnen wij vele leads omzetten in klanten.
Wij zouden Bconnect zeker aanbevelen.

Kim Loonen, Marketing Manager van Tilburg-Bastianen B.V.

Met Bconnect zijn we in staat om op een laagdrempelige manier 7 dagen in de week tot 23.00 uur bereikbaar te zijn voor onze bezoekers op de websites. Door de hybride constructie kunnen we altijd eerst zelf de chats opvolgen en wanneer we hier geen capaciteit voor hebben, pakt Bconnect de chat over, waardoor we ten alle tijden onze bezoekers te woord kunnen staan en kunnen helpen. De service ervaar ik als zeer prettig. De live chat agents proberen continue de kennis van ons bedrijf te vergroten door het aanvullen van de kennisbank. Verder zijn zij vriendelijk en behulpzaam naar onze bezoekers toe. Kortom, ik zou Bconnect zeker aanbevelen.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag een demo aan!

Bij Bconnect zijn wij overtuigd van onze kwaliteiten. Vandaar dat we dat graag geheel vrijblijvend laten zien, zodat ook jij ziet wat we voor jou kunnen betekenen. Waar wacht je nog op?