Team Lead Worden? Kijk hier of je in aanmerking komt!
arrow_drop_up arrow_drop_down
chat operator worden

Wil je aan de slag als Team Lead

Goed Verdienen, Commerciële en Relevante Werkervaring opdoen

Wat ga je doen als Team Lead?

Om onze dienstverlening te optimaliseren en websitebezoekers optimaal verder te helpen ben je actief bezig met het trainen en coachen van jouw team van chat operators. Je voorziet het team van nieuwe informatie, updates en trainingen. Daarnaast geef en verwerk je inhoudelijke feedback over specifieke chats van jouw teamleden. 


Naast de taken als Team Lead ondersteun je de live chat director met diverse werkzaamheden om de organisatie verder uit te breiden. In de eerste plaats is dat het optimaliseren van de kennisbank. Hierin staat alle informatie opgeslagen die chat operators gebruiken om websitebezoekers snel verder te helpen met hun vragen en behoeftes. Het continu up-to-date houden van deze kennisbank is het hart van onze organisatie.


Verder kun je denken aan werkzaamheden op het gebied van onboarding nieuwe klanten, trainingen maken, HR, marketing en sales. In overleg met jou kunnen we hier een mooi invulling aan geven.

Enkele voordelen...

Werken vanuit huis zonder reistijd!

Je leert commerciële vaardigheden die in je verdere loopbaan goed van pas gaan komen!

Een uitdagende commerciële baan met veel flexibiliteit.

Je leert veel over uiteenlopende bedrijven uit verschillende sectoren.

Wat verwachten wij van jou?

Je komt in een informeel team te werken dat zich dagelijks bezighoudt met het optimaliseren van de dienstverlening om websitebezoekers zo goed mogelijk verder te helpen. Wij zijn een groeiende organisatie en staan volop in ontwikkeling waardoor pro-activiteit, probleemoplossend vermogen, verantwoordelijkheid nemen en persoonlijke ontwikkeling centraal staan. Wij zoeken iemand die mee wil groeien met de organisatie en zich graag verder wil ontwikkelen. Je rapporteert rechtstreeks aan de Live Chat Director en CEO.


Verder dien je te beschikken over de volgende competenties:

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • Een afgeronde commerciële opleiding;
  • Relevante commerciële ervaring (1 tot 3 jaar)
  • Kennis van verkoop- en communicatietechnieken;
  • Goede beheersing van Franse of Duitse taal is een pré
  • Woonachtig in de regio Amsterdam

Wat hebben wij jou te bieden?

Een marktconform salaris

De mogelijkheid op het verdienen van een maandelijkse bonus;

Een uitgebreide training en ondersteuning "on the job".

De mogelijkheid om door te groeien;

Variërend en uitdagend werk binnen een groeide internationale organisatie

Hoe word jij onze nieuwe collega?

Indien jij interesse hebt in deze functie van 40 uur per week en voldoet aan de bovenstaande eisen horen wij graag van jou.


Upload dan jouw CV en motivatiebrief en vul het contactformulier rechts in. Als er nog verdere vragen zijn over de vacature dan kun je tevens contact opnemen met Patrick van Eeden op het telefoonnummer 020-2246993.

Solliciteer hier!

Sollicitatie Team Lead

Meer informatie over Bconnect Live Chat

Wij brengen onze opdrachtgevers op een snelle en simpele manier in contact met hun meest interessante websitebezoekers zodat het verkoopproces sneller, efficiënter en effectiever kan verlopen. Ons Customer Succes Team helpt sinds 2010 elke opdrachtgever meer te verkopen. Van kleine tot grote organisaties en van structurele ondersteuning tot project- en adviesmatig.

Managed Live Chat

Onze dienstverlening in een notendop. Heb je vragen hierover? Start dan eens een chat met een van je toekomstige collega's!

Wij gebruiken cookies!